  • 1. Data: 2009-03-16 07:45:38
    Temat: Czy da sie wyswietlic EXIF a ACR?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Nie wiem czy mam zacmienie, czy tez sie nie da...

    Przydaloby mi sie, zebym widzial dane z exifa podczas obrobki
    RAWa w ACR. Najbardziej interesuje mnie korekta ekspozycji.
    Da sie to wyswietlic w ACR? Chyba nie widze mozliwosci...

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-16 10:19:20
    Temat: Re: Czy da sie wyswietlic EXIF a ACR?
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Jakub Jewuła napisał(a):

    > Przydaloby mi sie, zebym widzial dane z exifa podczas obrobki
    > RAWa w ACR. Najbardziej interesuje mnie korekta ekspozycji.
    > Da sie to wyswietlic w ACR? Chyba nie widze mozliwosci...

    Hmm... Parametry ekspozycji się wyświetlają pod histogramem -
    http://a.img-dpreview.com/news/0705/acr41-big.jpg - może można wybrać
    też wyświetlanie korekty. Kliknij tam prawym klawiszem. :) Zależy też
    która wersja ACRa...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-03-16 10:32:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > http://a.img-dpreview.com/news/0705/acr41-big.jpg - może można wybrać
    > też wyświetlanie korekty. Kliknij tam prawym klawiszem. :) Zależy też

    PS CS2. ACR chyyyba 3.7.
    Z tego co widze wyglada troche inaczej niz Twoj,
    pewnie masz nowszego PSa?

  • 4. Data: 2009-03-16 10:45:07
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    > PS CS2. ACR chyyyba 3.7.
    > Z tego co widze wyglada troche inaczej niz Twoj,
    > pewnie masz nowszego PSa?

    Nie mam, to podgląd z sieci. :)

    Mam dostęp do 3.7 @ CS2 i 2.4 @ CS i tam niestety nie ma możliwości
    wyświetlenia korekcji ekspozycji, tylko te standardowe dane (ISO,
    migawka, przesłona, obiektyw). Nie wiem, jak w najnowszym (5.3 chyba).

    Ale w Lightroomie jest taka możliwość. ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Lud ma prawo się wypowiadać. I tak nie będzie wysłuchany, ale prawo ma.

  • 5. Data: 2009-03-16 10:56:29
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    bakulik at work wrote:

> [...]
    > wyświetlenia korekcji ekspozycji, tylko te standardowe dane (ISO,
    > migawka, przesłona, obiektyw). Nie wiem, jak w najnowszym (5.3 chyba).

    Ja mam 3.7 i nie widze zadnych danych z exifa...
    Chyba, ze nie wiem jak to zalaczyc?

  • 6. Data: 2009-03-16 11:15:12
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Są na pasku tytułowym. :) http://www.bakulik.pl/TEMP/ACR.jpg

  • 7. Data: 2009-03-16 11:19:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    bakulik at work wrote:

    > Są na pasku tytułowym. :) http://www.bakulik.pl/TEMP/ACR.jpg

    No tak, sa ;-) Ale korekty tam nie ma :(

  • 8. Data: 2009-03-16 11:34:18
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    > No tak, sa ;-) Ale korekty tam nie ma :(

    No niestety. Bridge tez wyświetla tylko te dane, więc chyba niczego
    więcej sie nie da...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Wykład o podróżach w czasie odbędzie się w zeszły wtorek.