  • Date: Mon, 16 Mar 2009 21:52:04 +0100
    From: Anjay <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: filtr polaryzacyjny

    Jakub Jewuła pisze:
    > Tak sie sklada, ze uzywam od ladnych paru lat Marumi MC
    > no i od kiedy przeczytalem post o tym, ze B+W _duzo_
    > lepsze spac nie moge ;)
    >
    > Chcialbym zobaczyc ta _duza_ roznice jakosci z filtrem B+W,
    > o ktorej wspominal Anjay.

    tak się składa że używam obu. więc mam bezpośrednie porównanie.
    napisałem więc o moich wrażeniach z używania tych filtrów.jestem
    amatorem i moje wrażenia oczywiście są subiektywne i nie mogą być
    diametralnie różne od wrażeń innych osób.

    a twoja teza da się sprowadzić do jednego : mam taki a taki filtr i
    jestem zadowolony.

    aby was uspokoić napiszę że moje wrażenia z użytkowania obu filtrów są
    subiektywne i proszę nie odnosić ich w żaden sposób do jakości zdjęć ani
    moich ani waszych.

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

    PS
    a dla ciekawskich - oczywiście w żaden sposób z tych zdjęć nie odczytasz
    porównania jakości filtrów

    zdjęcia zrobione kitem i polarem B+W

    rzeka jesienią
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=256