  • 31. Data: 2014-02-20 13:55:13
    Temat: Re: enkoder c.d.[OT]
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale o czym Wy mówicie?
    wymieniacie się dyrektywami EU
    i to w moim wątku?

  • 32. Data: 2014-02-20 14:10:57
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > ale o czym Wy mówicie?
    > wymieniacie się dyrektywami EU
    > i to w moim wątku?
    No to napisz, czy Ci się udało, bo my ciekawi jesteśmy,
    a ty już w GALach siedzisz :-)
    S.

  • 33. Data: 2014-02-20 14:23:21
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > No to napisz, czy Ci się udało, bo my ciekawi jesteśmy,
    > a ty już w GALach siedzisz :-)

    poszedłem na całość, zamówiłem płytkę zakładając, że to co napisane wyżej
    jest prawdą... za dwa tygodnie się dowiem...

  • 34. Data: 2014-02-20 15:24:19
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 20/02/2014 14:23, tusk, donald tusk pisze:

    > poszedłem na całość, zamówiłem płytkę zakładając, że to co napisane
    > wyżej jest prawdą... za dwa tygodnie się dowiem...

    [za 2 tygodnie]
    co to jest lutownica i co za kretyn napisał do niej instrukcje obsługi,
    ja nic z niej nie rozumiem. i jeszcze sie oparzyłem, nie było napisane,
    że gorąca będzie.

    @

    mspanc :)

  • 35. Data: 2014-02-20 15:59:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    > [za 2 tygodnie]
    > co to jest lutownica i co za kretyn napisał do niej instrukcje obsługi,
    > ja nic z niej nie rozumiem. i jeszcze sie oparzyłem, nie było napisane,
    > że gorąca będzie.

    I dlaczego to się wszystko nie chce przyklejać? Nie mogli napisać w
    euroinstrukcji, że potrzebna jast jakaś cyna jeszcze?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-02-20 16:25:01
    Od: butek <email.is@invalid>

    > I dlaczego to się wszystko nie chce przyklejać? Nie mogli napisać w
    > euroinstrukcji, że potrzebna jast jakaś cyna jeszcze?

    A poza tym zagadnienie... moja nagrywarka DVD /.../

    :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate