  • 1. Data: 2014-02-14 16:04:43
    Temat: PCB - pomogę 2014.02
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Zgodnie z zapowiedzią w innym wątku, pragnę stworzyć listę chętnych, którzy
    od czasu do czasu planuja zrobić
    dla siebie płytkę i mogą przy okazji wykonać też i dla innych po kosztach.
    Chętni, którzy mogą pomóc proszeni są o podanie orientacyjnego czasu, kiedy
    planują pracę.
    Myślę, że w związku z wieloma problemami natury finansowej i czasowej, ważne
    jest, abyśmy
    mogli wspólnie stworzyć coś dobrego.
    Dzięki temu będziemy mieli czas i ochotę zajmować się projektami na
    najwyższym światowym poziomie,
    miast tracić czas na jałowe dyskusje i kłótnie.
    Pieczętując niejako tę chęć zgłaszam się niniejszym jako pierwszy,
    informując,
    że mogę wykonać płytkę przy okazji mojego najbliższego projektu.
    Czas: za 2 tygodnie t.j. 28 luty
    Możliwości: jedno lub dwustronna bez metalizacji przelotek.
    Wymiar: dowolny, tak aby się zmieścił do koperty.
    Format pliku: pdf, graficzny
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 2. Data: 2014-02-15 02:16:46
    Temat: Re: PCB - pomogę 2014.02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    > że mogę wykonać płytkę przy okazji mojego najbliższego projektu.

    Na czym polega ta "przy okazji"? Rozpuszczasz dużo chemii
    i nie chcesz aby się zmarnowała? Masz za dużo laminatu?
    O co chodzi :-)

  • 3. Data: 2014-02-15 02:35:27
    Temat: Odp: PCB - pomogę 2014.02
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Na czym polega ta "przy okazji"? Rozpuszczasz dużo chemii
    > i nie chcesz aby się zmarnowała? Masz za dużo laminatu?
    > O co chodzi :-)
    Taki cytat znalazłem:
    "W czasach wszechobecnej obłudy, zakłamania i fałszu, nie jest łatwo być
    człowiekiem uczciwym, honorowym i bezinteresownym. Ludzie ze skazą, brudnym
    sumieniem nie wierzą w czyste intencje kogoś innego. Są przekonani, że
    najwyżej ktoś może się lepiej z tym maskować od nich. Lecz nie dopuszczają
    myśli o prawdziwych, szczerych intencjach. Jest czymś absurdalnym i
    nierealnym odwołanie do Boga, honoru, oddania Ojczyźnie"
    S.

  • 4. Data: 2014-02-15 05:40:41
    Temat: Re: Odp: PCB - pomogę 2014.02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > myśli o prawdziwych, szczerych intencjach. Jest czymś absurdalnym i
    > nierealnym odwołanie do Boga, honoru, oddania Ojczyźnie"

    Bynajmniej nie posądzam Cię o obłudę, zakłamanie czy fałsz...
    Po prostu ciekawi mnie na czym polegać ma ta "przy okazji".
    Możesz wyjaśnić?

  • 5. Data: 2014-02-15 06:22:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 14 Feb 2014 19:16:46 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    >
    >Na czym polega ta "przy okazji"? Rozpuszczasz dużo chemii
    >i nie chcesz aby się zmarnowała? Masz za dużo laminatu?
    >O co chodzi :-)

    Pewnie. W Polsce zawsze tak: A co on z tego bedzie mial? Za kim to
    robi? Kogo popiera? Kto go popiera?

    I na koniec: na pewno kradnie.

    Dlatego w Polsce niczego ne ma i niczego nei bedzie.

    A.L.

  • 6. Data: 2014-02-15 06:23:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 14 Feb 2014 22:40:41 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    >
    >Bynajmniej nie posądzam Cię o obłudę, zakłamanie czy fałsz...
    >Po prostu ciekawi mnie na czym polegać ma ta "przy okazji".
    >Możesz wyjaśnić?

    A CO CIE TO OBCHODZI?...

    A.L.

  • 7. Data: 2014-02-15 13:52:30
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Panowie spokojnie!. Proszę w tym wątku nie dyskutować na temat pomysłu.
    Są już 4 zgłoszenia, ale tylko jedno z ofertą.
    S.

  • 8. Data: 2014-02-15 19:29:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > A CO CIE TO OBCHODZI?...

    Po prostu mnie to ciekawi. Sam często zlecam robotę płytek i wiem, że
    "okazją" do zrobienia więcej płytek jest jak robisz *ten sam projekt*
    płytki - wtedy zamiast 10 sztuk opłaca się zamówić 20, bo stałe koszta
    (np. sito czy przygotowanie sprzętu pod test elektryczny) się rozpływają
    na większą ilość sztuk. Nie widzę jednak jak "przy okazji" można
    zrobić inną płytkę. Więc pytam bo mnie to ciekawi. Masz z tym problem?

  • 9. Data: 2014-02-15 19:31:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Pewnie. W Polsce zawsze tak: A co on z tego bedzie mial? Za kim to
    > robi? Kogo popiera? Kto go popiera?
    >
    > I na koniec: na pewno kradnie.
    >
    > Dlatego w Polsce niczego ne ma i niczego nei bedzie.

    Nie wiem skąd te klimaty pojawiły się po moim pytaniu...
    Jestem człowiekiem z branży, często zamawiam płytki, po prostu
    zainteresował mnie temat więc zapytałem. Żadnych tego typu
    podtekstów nie miałem na myśli - nie rozumiem tej reakcji...

    Sylwester, czy to jakaś tajemnica? Czemu nie odpiszesz mi na pytanie?

  • 10. Data: 2014-02-15 21:22:09
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 15.02.2014 19:29, Pszemol wrote:

> [...]
    > na większą ilość sztuk. Nie widzę jednak jak "przy okazji" można
    > zrobić inną płytkę. Więc pytam bo mnie to ciekawi. Masz z tym problem?

    Można i przy okazji zrobić od razu 1000 płytek. Są nawet portale gdzie
    wysyła się projekt płytki w konkretnym formacie pliku, jak się uzbiera
    określona łączna powierzchnia to wtedy produkują i odsyłają za stosowną
    opłatą. Adresów www nie pamiętam, gdzieś w Ameryce i Chinach trzeba szukać.

    Jakub Rakus