  • 181. Data: 2011-04-16 18:19:30
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 20:06, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Może się powtórzę, ale dowód poproszę, a nie twoje konfabulacje.

    Skoro natłukł nieświadomie 8000 zł to jakiego dowodu potrzebujesz? Użyj
    mózgu.

    > Znaczy nie założę karty lokalnego operatora bo...?

    > Biedaku, ktoś cię tam teleportował, że karty wraz z doładowaniem nie można
    > było kupić po drodze?

    Na autostradzie? Dobrze się czujesz?
    A nawet jak kupisz, jak doładujesz?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 182. Data: 2011-04-16 19:28:49
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:11:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:06:14 +0200, ikaros30 napisał(a):
    >
    > /.../
    >
    > Jak widać nikt, skoro w instukcji którą dostałeś od Orange jak byk napisane
    > jest, że automatyczne aktualizacje są włączone.

    Jesteś naganiaczem Orange na kolejnych naiwniaków, zwłaszcza tych ze
    starszego pokolenia, którzy mają problemy z odczytaniem instrukcji obsługi?
    Dlaczego żaden z moich poprzednich telefonów (od początku w Orange) nie
    miał takich durnych ustawień? Dlaczego Orange zmienił ustawienia fabryczne
    Nokii?

    --
    i...@w...pl

  • 183. Data: 2011-04-16 19:51:04
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 21:28, ikaros30 pisze:

    > Jesteś naganiaczem Orange na kolejnych naiwniaków, zwłaszcza tych ze
    > starszego pokolenia, którzy mają problemy z odczytaniem instrukcji obsługi?

    A co Ty chcesz w niej wyczytać?

    > Dlaczego żaden z moich poprzednich telefonów (od początku w Orange) nie
    > miał takich durnych ustawień? Dlaczego Orange zmienił ustawienia fabryczne
    > Nokii?

    Bo Orżnąć CHCIAŁO Cię naciąć na kasę. To oczywiste.
    Ja kupuję smarty na wolnym rynku i nie mam tego problemu, to tylko
    podpowiedź. Zrobisz jak zechcesz.

  • 184. Data: 2011-04-16 20:03:04
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:51:04 +0200, ALEX napisał(a):

    > Bo Orżnąć CHCIAŁO Cię naciąć na kasę. To oczywiste.
    > Ja kupuję smarty na wolnym rynku i nie mam tego problemu, to tylko
    > podpowiedź. Zrobisz jak zechcesz.

    No niestety sam się o tym przekonałem. Ale przynajmniej Ty nie nazywaj
    mojej śmiesznej Nokii smartem!:)))

    --
    i...@w...pl

  • 185. Data: 2011-04-16 20:23:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:19:30 +0200, ALEX napisał(a):

    > Skoro natłukł nieświadomie 8000 zł to jakiego dowodu potrzebujesz? Użyj
    > mózgu.

    Jakiegokolwiek. Twoje przypuszczenia nie mają żadnej wagi dowodowej.

    bosz...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 186. Data: 2011-04-16 20:25:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:28:49 +0200, ikaros30 napisał(a):

    > Jesteś naganiaczem Orange na kolejnych naiwniaków, zwłaszcza tych ze
    > starszego pokolenia, którzy mają problemy z odczytaniem instrukcji obsługi?

    Tak, a w wolnych chwilach rozsyłam do nich po kryjomu SMSy konkursowe.

    > Dlaczego żaden z moich poprzednich telefonów (od początku w Orange) nie
    > miał takich durnych ustawień? Dlaczego Orange zmienił ustawienia fabryczne
    > Nokii?

    Może powinieneś spytać o to Orange? Albo lepiej Nokię, która zrobiła
    branding dla Orange?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 187. Data: 2011-04-16 20:44:32
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 22:23, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jakiegokolwiek. Twoje przypuszczenia nie mają żadnej wagi dowodowe
    Podobnie jak Twoje bredzenie

    > bosz...

    Możesz strzelać z dupy, ale ja mieszkałem w totalnym zadupiu. Padłbyś
    najpóźniej po tygodniu, jeśli nie wcześniej. No ale zapomniałem źe
    jesteś taki wielki jo ziom madafaka.

  • 188. Data: 2011-04-16 20:48:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 22:03, ikaros30 pisze:

    > No niestety sam się o tym przekonałem. Ale przynajmniej Ty nie nazywaj
    > mojej śmiesznej Nokii smartem!:)))

    C5-3 jest smartfonem. Czy Ci się to podoba czy nie

  • 189. Data: 2011-04-16 21:06:42
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 22:48:38 +0200, ALEX napisał(a):

    > C5-3 jest smartfonem. Czy Ci się to podoba czy nie

    UPS! Nie napisałem dokładnie. Moja Nokia to C5-00 a nie C5-03.
    W sumie nie wiem dlaczego zupełnie inny telefon (smartfon) oznaczono
    podobnym symbolem.

    --
    i...@w...pl

  • 190. Data: 2011-04-16 21:08:39
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 23:06, ikaros30 pisze:

    > UPS! Nie napisałem dokładnie. Moja Nokia to C5-00 a nie C5-03.
    > W sumie nie wiem dlaczego zupełnie inny telefon (smartfon) oznaczono
    > podobnym symbolem.

    c5 także jest smartfonem. Wiele do nauczenia się jeszcze masz.