  • 201. Data: 2011-04-17 15:14:58
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 17 04 2011 17:08, niusy.pl pisze:

    > Szczególnie, że jak już go załączysz to kompletnie nie wiesz co wysyła
    > bo publicznie niedostępny jest protokół, którym porozumiewa się. :-)

    I natłucze mi rachunek na 8000 w miesiąc ?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 202. Data: 2011-04-17 15:16:15
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 17 04 2011 17:13, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Skąd ta pewność ? Przecież nie wiesz co one akurat zechcą wysłać.

    Zabezpieczenie :-)

  • 203. Data: 2011-04-17 17:31:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > I natłucze mi rachunek na 8000 w miesiąc ?

    A ja wiem co w tym programie jest ? Może spam reklamowy rozsyła jak wydaje
    Ci się, że z niego nie korzystasz.

  • 204. Data: 2011-04-17 17:40:27
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 17 04 2011 19:31, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > A ja wiem co w tym programie jest ? Może spam reklamowy rozsyła jak
    > wydaje Ci się, że z niego nie korzystasz.

    Wiesz, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj

  • 205. Data: 2011-04-17 18:53:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Wiesz, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj

    Jak czegoś nie rozumiesz to pytaj

  • 206. Data: 2011-04-18 11:53:11
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:340sl3kg65k4$.1c9edkanssc2s.dlg@40tude.net...

    > Nie żebym jakoś szczególnie ufał operatorowi, ale tu zwyczajnie nic na to
    > nie wskazuje. Danym wysłanym powinny towarzyszyć dane odebrane.

    Witam
    wg licznika dane wyslane ok 460mb, odebrane ok 50mb. prawie wszystko w 2 dni
    (patrzac po liczniku danych i billingu)
    na billingu dane na okolo 1.5gb.
    jesli naliczane jest co 50kb a na billingu wyszlo 3 razy wiecej wnioskuje ze
    tel probowal cos wyslac i przerywal po niecalych 20kb i tak robil przez 2
    dni...
    Sprawa caly reklamacyjna czas w toku.
    Pozdrawiam

  • 207. Data: 2011-04-19 06:58:00
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał :

    > Czytając ten wątek, dowiedziałem się od niektórych, że biorąc biedną Nokię
    > C5 stałem się właścicielem SMARTFONA!:))))))))))) Do którego nie wolno
    > podchodzić bez poczytania instrukcji!

    No Ty jak widać nie możesz i się do tego publicznie przyznajesz.

    > To wyjątkowo skomplikowany telefon.

    Dla Ciebie. Pamiętaj. Tylko dla Ciebie.

    > Śmiechu warte tak samo jak ty jesteś śmiechu warty.

    Rzeczy niezrozumiałe dalej Cię śmieszą? Postaraj się je w końcu zrozumieć.

> [...]
    > normalnie nie używam: "Aby zapewnić użytkownikowi najnowsze oprogramowanie
    > i aplikacje telefonu Nokia, automatycznie sprawdzana jest dostępność
    > aktualizacji na serwerze firmy Nokia. Jeśli są one dostępne, zostaje
    > wyświetlony monit o zatwierdzeniu instalacji. Automatyczne wyszukiwanie
    > aktualizacji można wyłączyć w ustawieniach telefonu." Koniec i kropka!
    > Teraz wyszukaj mi mądralo takie samo zdanie w instrukcji oryginalnej
    > Nokii!
    > No to kto do kużwy nędzy robi w balona ludzi?? Nokia czy Orange?

    Czy Ty jesteś ułomny? Masz telefon z Orange, masz instrukcję z Orange więc
    czego nie zrozumiałeś? Może przytoczysz jeszcze jakaś z Zanzibaru dla
    udowodnienia swojej głupoty? Dalej będziesz nam wmawiał, że się znasz na
    telefonach (prostych jak budowa cepa smartfonach), że nie potrzebujesz
    czytać instrukcji od operatora bo jesteś mądrzejszy? OK. Żyj tak dalej. I
    nie nazywaj idotą kogoś kto umie posługiwać się telefonem i nigdy nie płakał
    nad brakiem umiejętności czytania w języku ojczystym.

  • 208. Data: 2011-04-19 16:07:27
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 08:58:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > No Ty jak widać nie możesz i się do tego publicznie przyznajesz.

    > Dla Ciebie. Pamiętaj. Tylko dla Ciebie.

    > Rzeczy niezrozumiałe dalej Cię śmieszą? Postaraj się je w końcu zrozumieć.

    Jak głąb nie potrafi wykryć ironii to dla mnie zawsze zostanie głąbem. I
    tyle w tym temacie.

    --
    i...@w...pl

  • 209. Data: 2011-09-16 21:58:48
    Od: pmlb <b...@d...pl>

    > Jak głąb nie potrafi wykryć ironii to dla mnie zawsze zostanie głąbem. I
    > tyle w tym temacie.

    Moim zdaniem zlodziejem jest operator.
    O funkcjach telefonu i uslugach ktore moga zrodzic taki rachunek powinna
    byc wzmianka na czerwono na pierwszych stronach umowy.
    W UK. masz jakis limit miesieczny internetu (przewaznie jest to 1gb) i
    jesli zblizasz sie do konca to dostajesz powiadomienie sms-em, ze po
    limicie kasuja tyle a tyle za 1mb jednak nawet to jest ograniczone do 40
    funtow wykorzystania, jak doczlapiesz do 40 funtow poza swoim limitem
    miesiecznym operator odcina usluge, ktora mozesz wznowic swiadomie
    dzwoniac do niego.
    Czy to tak trudno zaaplikowac w Polsce by nie bylo takich problemow, ze
    w 2 dni 8tys zl za internet?

  • 210. Data: 2011-09-18 09:09:41
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > W UK. masz jakis limit miesieczny internetu (przewaznie jest to 1gb) i
    > jesli zblizasz sie do konca to dostajesz powiadomienie sms-em, ze po

    W UK operatorzy swiadcza uslugi telekomunikacyjne zamiast ruchac swoich
    klientow w konkursach smsowych a darmowe mozna wykorzystac dzwoniac do
    wsyzstkich sieci a nie tylko tych bez Wojewodzkiego ;)

    --
    Pozdr