  • 21. Data: 2013-09-15 16:26:15
    Temat: Re: duster???
    Od: k...@o...pl

    W dniu sobota, 14 września 2013 08:08:04 UTC+2 użytkownik Helios napisał:

    > jak czytam opowieści że w 5 latku wypadły dziury
    > na wylot to ciarki przechodzą

    A mogę prosić linka do tej opowieści?

  • 22. Data: 2013-09-15 18:44:36
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-15 16:26, k...@o...pl pisze:

    > A mogę prosić linka do tej opowieści?

    "U mnie przykra niespodzianka - na przeglądzie antykorozyjnym serwis
    znalazł rdzę na tylnych drzwiach, wokół napisu DACIA. Wyglądało to na
    parę kropek, tymczasem po demontażu okazało się, że dziury są na
    wylot... Szczęście w nieszczęściu, że dostałem po prostu nowe drzwi.
    Muszę teraz bardzo dokładnie obejrzeć samochód i sprawdzić, czy nie ma
    takich niespodzianek gdzieś jeszcze."

    Dacia logan MCV 2008

    i cały 84 stronicowy topik:
    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=113

  • 23. Data: 2013-09-15 19:27:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-15 18:44, Helios pisze:
> [...]
    > wylot... Szczęście w nieszczęściu, że dostałem po prostu nowe drzwi.
    > Muszę teraz bardzo dokładnie obejrzeć samochód i sprawdzić, czy nie ma

    Nie chce mi się czytać dalej. Utkwiłem na tym:

    "Koledzy, czasy samochodów odpornych na rdzę były b. krótkie i minęły
    bezpowrotnie. Ostatnio problemy z korozją mają prawie wszystkie marki,
    wystarczy poczytać prasę moto."

  • 24. Data: 2013-09-15 19:29:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-15 18:44, Użytkownik Helios napisał:

    > Dacia logan MCV 2008
    >
    > i cały 84 stronicowy topik:

    A coś na temat auta które jest przedmiotem dyskusji ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2013-09-15 19:40:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Szczęście w nieszczęściu, że dostałem po prostu nowe drzwi. Muszę teraz
    > bardzo dokładnie obejrzeć samochód i sprawdzić, czy nie ma takich

    A różnicę między Dusterem a Loganem widzisz, czy nie do końca?
    Logan z 2008 roku to były początki nowożytnej produkcji Dacii.

  • 26. Data: 2013-09-15 20:19:44
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > A różnicę między Dusterem a Loganem widzisz, czy nie do końca?
    > Logan z 2008 roku to były początki nowożytnej produkcji Dacii.

    nikt dzisiaj ci nie powie co sie stanie z samochodem 2013 za 10 lat ale
    skoro warunki gwarancji na perforację się nie zmieniły to nie sądzę żeby
    było lepiej

    w temacie dustera i lakieru np:
    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5569

    duster jest robiony od 2010 roku i jeszcze nie będzie z zewnątrz nic widać

  • 27. Data: 2013-09-15 23:01:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5569
    >
    > duster jest robiony od 2010 roku i jeszcze nie będzie z zewnątrz nic widać

    Co nie przeszkadza niektórym twierdzić, że rdzewieje na potęgę, bo jakiemuś
    innemu modelowi to się zdarzyło?

  • 28. Data: 2013-09-16 00:46:23
    Od: z <...@...pl>

    Do tego się jeszcze okazało że legł mit o ocynku który można też spie...

  • 29. Data: 2013-09-16 08:36:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-13 15:18, *uciu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Jak z rdzą w obecnych Dudterach bo ponoć blachy daci nie mają ocynku???

    Byłbym bardzo zdziwiony, bo jak słyszałem stal samochodowa ocynkowana
    jest tańsza od nieocynkowanej :). Na dodatek taką nieocynkowana bardzo
    trudno kupić.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 30. Data: 2013-09-16 08:39:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-15 08:23, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Polskie, ale cykl był cytowany z oryginalnych papierów.
    > Ludziska wiążą rdzę z konkretnymi lakierami, które zresztą wycofali z
    > użycia - tak ubogiej palety kolorów jaką ma Duster jeszcze nie widziałem.

    Lakiery nawierzchniowe jako takie praktycznie nie mają wpływu na
    odporność na korozję - dodają jedynie pewien bufor odporności
    mechanicznej no i jakąś tam estetykę.
    Za odporność na korozję odpowiada ocynk i kataforeza + w małym procencie
    podkład.