  • 1. Data: 2013-09-13 13:00:37
    Temat: OC, zniżki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
    trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
    czyli 6 lat?

    Drugie pytanie - okazało sie, ze nigdy nie było Oc ale osoba jezdzi od
    kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

    Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

    Dodatowo miała 2 małe stłuczki - rozumiem, ze za kazda trzeba odjąć 10%?

    I bardziej ogólnie - czy dobrze rozumiem, ze to jest tak, ze w bazie UFG
    zniżki liczy sie dla posiadacza polisy (tak ogólnie) natomiast stłuczki /
    wypadki wposywane sa na konto kierowcy a nie posiadacza polisy?

    Czy moze jednak wszystko idzie na koszt posiadacza polisy i robiąc stłuczke
    na czyims OC na swoim koncie mam czysto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 2. Data: 2013-09-13 13:08:48
    Temat: Re: OC, zniżki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.
    >
    > Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

    Zarty sobie robisz? Tak samo ja moge wystawic Ci zaswiadczenie, ze jezdzisz
    moim samochodem od 10 lat i co? Ktos ma dac Ci za to znizke?

    > Dodatowo miała 2 małe stłuczki - rozumiem, ze za kazda trzeba odjąć 10%?

    A to nie wiem czy akurat tak to sie liczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-09-13 13:18:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 11:00:37 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki
    > czas trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co
    > roku 10% czyli 6 lat?

    to opisują tabele bonus-malus różne dla różnych TU
    dla przykładu masz tu Allianz
    <http://www.allianzdirect.pl/dokumenty-do-pobrania/t
    abela_bonus_malus.pdf>

> [...]
    >
    > Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?
    >
    > Dodatowo miała 2 małe stłuczki - rozumiem, ze za kazda trzeba odjąć 10%?

    patrz wyżej

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-09-13 14:09:58
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:13092013.5687BF3B@budzik61.poznan.pl...
    > Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
    > trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
    > czyli 6 lat?

    Zależy od TU. Domyślnie dodają 10% co roku, ale bywa różnie.

    TU interesują głównie lata bezszkodowej jazdy. Na tej podstawie i tabeli
    swoich zniżek wyliczają ile dadzą klientowi zniżki.

    > Drugie pytanie - okazało sie, ze nigdy nie było Oc ale osoba jezdzi od
    > kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

    Znaczenie ma tylko polisa, na której istnieje nazwisko tej osoby.

    > Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

    Żadne.

    > Dodatowo miała 2 małe stłuczki - rozumiem, ze za kazda trzeba odjąć 10%?

    To zależy od TU.

    > I bardziej ogólnie - czy dobrze rozumiem, ze to jest tak, ze w bazie UFG
    > zniżki liczy sie dla posiadacza polisy (tak ogólnie) natomiast stłuczki /
    > wypadki wposywane sa na konto kierowcy a nie posiadacza polisy?

    Nie znam TU, które na obecną chwilę tak by działało.

    > Czy moze jednak wszystko idzie na koszt posiadacza polisy i robiąc
    > stłuczke
    > na czyims OC na swoim koncie mam czysto?

    Na dzień dzisiejszy tak to działa.

    Wiwo

  • 5. Data: 2013-09-13 14:19:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 11:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
    > trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
    > czyli 6 lat?

    Z grubsza - tak, ale np. Warta w zeszłym roku (nie wiem, jak teraz) dawała
    60% po trzech latach bezwypadkowej jazdy.

  • 6. Data: 2013-09-13 14:22:55
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z grubsza - tak, ale np. Warta w zeszłym roku (nie wiem, jak teraz) dawała
    > 60% po trzech latach bezwypadkowej jazdy.

    Musieli to sobie niezle rekompensowac....:)

  • 7. Data: 2013-09-13 14:52:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-13 13:00, Budzik pisze:
    > Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
    > trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
    > czyli 6 lat?

    To zależy od konkretnego ubezpieczyciela. Na przykład w Warcie wystarczy
    że masz 3 lata bezszkodowe i jeśli oznacza to, że nie miałeś
    ubezpieczenia przez ten okres, to masz na start 60% zniżki.

    > Drugie pytanie - okazało sie, ze nigdy nie było Oc ale osoba jezdzi od
    > kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

    Nieistotne.

    > I bardziej ogólnie - czy dobrze rozumiem, ze to jest tak, ze w bazie UFG
    > zniżki liczy sie dla posiadacza polisy (tak ogólnie) natomiast stłuczki /
    > wypadki wposywane sa na konto kierowcy a nie posiadacza polisy?

    Wszystko idzie na konto posiadacza polisy.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-09-13 14:54:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-13 14:22, Czesław Wiśniak pisze:
> [...]

    Dokładnie pytanie w kalkulatorze brzmi, czy w ostatnich 3 latach były
    szkody. Osoba nigdy nie posiadająca dotychczas samochodu zgodnie z
    prawdą odpowiada "nie". I dostaje 60% zniżek.

    > Musieli to sobie niezle rekompensowac....:)

    Niekoniecznie. Poza tym za rok idzie się do innego ubezpieczyciela i
    mówi "o, tu w warcie miałem 60% zniżek" :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-09-13 15:34:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, September 13, 2013, 2:54:15 PM, you wrote:

    > Dokładnie pytanie w kalkulatorze brzmi, czy w ostatnich 3 latach były
    > szkody. Osoba nigdy nie posiadająca dotychczas samochodu zgodnie z
    > prawdą odpowiada "nie". I dostaje 60% zniżek.

    Nie. Żeby dostać zniżki, trzeba mieć historię ubezpieczenia. Czystą.

    > Niekoniecznie. Poza tym za rok idzie się do innego ubezpieczyciela i
    > mówi "o, tu w warcie miałem 60% zniżek" :)

    Błąd w samym założeniu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-09-13 15:38:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie. Żeby dostać zniżki, trzeba mieć historię ubezpieczenia. Czystą.

    Ale gdzie? U Twojego ubezpieczyciela? Bo w Warcie jest tak, jak piszę.

    > Błąd w samym założeniu.

    Błąd w jakim założeniu? Może zapoznaj się czasem z tym, o co *naprawdę*
    pytają ubezpieczyciele we wnioskach.

    Na przykład ostatnio - Axa Direct - nie pytała się mnie o ilość lat
    bezszkodowych, tylko o posiadane zniżki.

    Trudno oczekiwać, aby ubezpieczony ponosił konsekwencje z udzielania
    prawdziwych odpowiedzi.

    --
    Liwiusz