  • 1. Data: 2013-09-13 09:10:28
    Temat: durgi samochód w rodzinie prosba o pomoc
    Od: Cynio <c...@g...com>

    Witam
    Potrzebuję kupić drugi samochód w rodzinie, poniżej kryteria:
    - benzyna, najlepiej z LPG,
    - silnik 1,2-1,6,
    - samochód niewielki, maks kompakt, żadne kombi/sedan klasy C itp.
    - może być 3/5 drzwiowy, ale musi byc przynajmniej 3,4 osobowy (smart fortwo odpada)
    - cena maks. 9 tys.
    - rocznik raczej obojętny (no powiedzmy minimum 1999), ważniejszy stan
    - koniecznie klimatyzacja

    Na otomoto według powyższych kryteriów poszukałem jakie w ogóle marki i modele
    wyrzuca i pokazałem je żonie. Wstępnie żona wybrała 5 egzemplarzy (3 różne modele):
    - Nissan Almera roczniki 2001-2002 silnik 1,5
    konkretne ogłoszenia które mnie zainteresowały:
    http://otomoto.pl/nissan-almera-C30537854.html
    http://otomoto.pl/nissan-almera-C30229697.html

    - Alfa Romeo 147 rocznik 2001 silnik 1,6
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-skory-gt-climatroni
    c-C30111290.html
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-gaz-sekwencja-od-ko
    biety-C30577864.html

    - Rover 25 rocznik 2003
    http://otomoto.pl/rover-25-C30328379.html

    i zupełne szaleństwo:
    - Pug 206 ale w wersji CC
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3531642248

    I tu prośba o pomoc, spojrzyjcie na te konkretne egzemplarze, czy któryś jest wart
    zainteresowania żeby tracić czas i podjechać do właściciela?
    Co do samych samochódw to znam tylko Almerę i Rovera. Zupełnie nic nie wiem na temat
    ALfy (jaka usterkowość, co najczęściej pada, jakie blachy, czy komfortowy) oraz tego
    Puga.
    Może coś podpowiedzieć czy warto w ogóle je rozważać?

    Pozdr.
    Cynio

  • 2. Data: 2013-09-13 09:17:40
    Temat: Re: durgi samochód w rodzinie prosba o pomoc
    Od: j...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 09:10:28 UTC+2 użytkownik Cynio napisał:
> [...]
    >
    > - samochód niewielki, maks kompakt, żadne kombi/sedan klasy C itp.
    >
    > - może być 3/5 drzwiowy, ale musi byc przynajmniej 3,4 osobowy (smart fortwo

    Suzuki Swift Mk4 lub Mk5 . Za 9 tys. to 2 kupisz... Spełnia wszystkie założenia.

    Nie psuje się, prosty jest, pali mało. Silnik 1.3 na przykład.

    g-jaro

  • 3. Data: 2013-09-13 09:21:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 00:10:28 -0700 (PDT), Cynio napisał(a):

    > i zupełne szaleństwo:

    Chcesz zaszalec, to przyjrzyj sie Dacii Logan. Jest mala, a za 9 tys.
    kupisz rocznik 2005.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-09-13 09:33:53
    Od: Cynio <c...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 09:21:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Chcesz zaszalec, to przyjrzyj sie Dacii Logan. Jest mala, a za 9 tys.
    >
    > kupisz rocznik 2005.

    Sorrki nie napisałem jeszcze jednego, ale najbardziej istotnego założenia czyli
    samochód musi podobać się żonie.
    Swifta Mk5 i Logana pokazywałem żonie i odpadły.
    Niestety tym razem muszę kupować z sercem i rozumem, a nie samym rozumem:-(

    Pozdr.
    Cynio

  • 5. Data: 2013-09-13 11:45:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cynio pisze tak:

    > Swifta Mk5 i Logana pokazywałem żonie i odpadły.

    he he he :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-09-13 15:44:25
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Alfy nie kupuj, to nie na nasze drogi, zawieszenie na plastikowych tulejkach
    wybija sie po tygodniu.
    A moze A170? znajdziesz cos w tej cenie.
    Pug fajny ale ciasny
    Pokaz zonie daihatsu rocky (nie do zdarcia) albo suzuki viatre/jimmy

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 7. Data: 2013-09-14 08:14:36
    Od: Robek <r...@w...pl>

    W dniu 2013-09-13 09:33, Cynio pisze:

> [...]
    > Swifta Mk5 i Logana pokazywałem żonie i odpadły.
    > Niestety tym razem muszę kupować z sercem i rozumem, a nie samym rozumem:-(

    Nie podoba się żonie? To niech zarobi i utrzyma taki co się podoba :)

    Robek

  • 8. Data: 2013-09-14 10:06:51
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    Potrzebuję kupić drugi samochód w rodzinie, poniżej kryteria:
    - benzyna, najlepiej z LPG,
    - silnik 1,2-1,6,

    Renault Clio , megane (1 faza 2 - po lifice) ,

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-09-14 23:03:26
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 15:44:25 UTC+2 użytkownik HANA napisał:
    > Może coś podpowiedzieć czy warto w ogóle je rozważać?
    Z tych co napisane to almera jest najleszym wyborem. Ale osobiscie wsadzilbym kobitke
    w wersje przedliftowa jak w ofercie. Nawet w Jaris mk1 nie bylo tyle
    "kontrowersyjnych" plastikow. Wnetrze po prostu "unfriendly".

    > Alfy nie kupuj, to nie na nasze drogi, zawieszenie na plastikowych tulejkach
    > wybija sie po tygodniu.

    Jesli sercem to jak najbardziej Panie Andrzeju ;-)

    Alfy wcale bym nie skreslal. Mial Pan 147?

    > A moze A170? znajdziesz cos w tej cenie.

    Jak nie ma spec-mechanika to nie polecam. W DC nawet Ci co robia mercedesy boja sie
    w168(9).

    > Pug fajny ale ciasny

    Obryty na rynku i nie do zabicia. Fakt-ciasny i silniki beznynowe sa srednie.

    > Pokaz zonie daihatsu rocky (nie do zdarcia) albo suzuki viatre/jimmy

    Nie polecilbym...rdza kocha te wynalazki na potege....to ze daje rade po bezdrozach
    to jeszcze nie glowne kryterium.
    A wyglada jak nie powinny wygladac auta. z tych rocznikow (niemal) kazdy japoniec
    jest 2 klasy za autami europejskimi.

    No chyba, ze kupujacy ma w nosie koszty utrzymania tej egzotycznej menazerii...

    9K?

    Szukalbym czegos popularnego z duza dostepnoscia gratow:

    P206
    p307
    R_Clio
    C3