  • 41. Data: 2013-09-24 09:27:18
    Temat: Re: duster???
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 18.09.2013 18:30, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dla Renault nawet 3 lata to za dużo, więc licz eksploatację na tyle, ile
    > trwa gwarancja.
    > Możesz posiłkować się przedłużoną.
    Nudzisz z tym renault. Penie zle trafiles, albo nie umiesz sie obchodzic
    z autami.
    A co powiesz na Megane z 2002 z przebiegiem 420kkm i zadnej powaznej
    naprawy?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 42. Data: 2013-09-24 16:53:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Nudzisz z tym renault. Penie zle trafiles, albo nie umiesz sie obchodzic z
    > autami.

    Z autami Renault widać nie umiem, bo przecież jak można od nich wymagać żeby
    jeździły i się nie psuły.....
    No i nie ma takiej opcji "źle trafiłeś" - to producent ma psi obowiązek nie
    sprzedawać bubla.

  • 43. Data: 2013-09-24 17:33:56
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Z autami Renault widać nie umiem, bo przecież jak można od nich wymagać
    > żeby jeździły i się nie psuły.....
    > No i nie ma takiej opcji "źle trafiłeś" - to producent ma psi obowiązek
    > nie sprzedawać bubla.
    Wybacz ale nie bede ciagnal dyskusji. Ja mam doswiadczenie z jednym
    egzemplarzem, ktory przejechal sporo i ma sie dobrze.
    Stad moja opinia.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 44. Data: 2013-09-24 18:16:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wybacz ale nie bede ciagnal dyskusji.

    A po co ją zaczynałeś?

    Ja mam doswiadczenie z jednym
    > egzemplarzem, ktory przejechal sporo i ma sie dobrze.

    A ja odwrotnie.
    I dlatego Renault ma u mnie dużą krechę.
    Nic na okres który przekracza gwarancję nie zamierzam od nich kupować.