-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.ne
t!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arbiter" <n...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: dlaczego dyzel spala więcej w mróz?
Date: Fri, 24 Jan 2014 20:26:31 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 9
Message-ID: <52e2be66$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1390591590 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2136 89.73.79.100:1404
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520962
[ ukryj nagłówki ]1,9 TDI
Gdy jest mróz pali około 0,5 -1l więcej. Dlaczego?
Rozgrzany silnik a spalanie większe. Ten sam styl jazdy.
Latem powiedzmy przy 90-100kmh na trasie spala 4,5. Teraz - 5,3. Dlaczego?
temperatura silnika na vagu 82C - również latem
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 20:34 Przemek
- 24.01.14 23:45 J.F.
- 25.01.14 00:08 anacron
- 25.01.14 00:11 k...@g...com
- 25.01.14 01:17 Arbiter
- 25.01.14 07:52 sqlwiel
- 25.01.14 10:57 Trybun
- 25.01.14 11:21 AZ
- 25.01.14 11:31 Budzik
- 25.01.14 18:30 Trybun
- 25.01.14 16:50 G Nowak
- 30.01.14 22:24 Irek N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO