  • Data: 2014-02-13 00:50:07
    Temat: dell latitude e5400 - sterownik LAN
    Od: d...@...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    mam problem z karta LAN ww. notebooku.

    na stronie DELL'a po wpisaniu service tagu pojawia sie mozliwosc
    uruchomienia programu do przeskanowania systemu. Instaluje sie jakis
    tester i mieli.........i w koncu, ze nie da rady przeskanowac.

    to jest moj service tag: 3T0xz3j (Dell Latitude E5400 Windows Vista
    Business SP1 x64bity

    Moglibyscie mi pomoc i powiedziec jaki tam jest chip LAN i jaki
    sterownik sciagnac i zainstalowac.

    Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam
    tez nie potrafi go sobie zainstalowac.

    z gory dzieki