  • 1. Data: 2014-02-13 00:50:07
    Temat: dell latitude e5400 - sterownik LAN
    Od: d...@...pl

    Czesc,

    mam problem z karta LAN ww. notebooku.

    na stronie DELL'a po wpisaniu service tagu pojawia sie mozliwosc
    uruchomienia programu do przeskanowania systemu. Instaluje sie jakis
    tester i mieli.........i w koncu, ze nie da rady przeskanowac.

    to jest moj service tag: 3T0xz3j (Dell Latitude E5400 Windows Vista
    Business SP1 x64bity

    Moglibyscie mi pomoc i powiedziec jaki tam jest chip LAN i jaki
    sterownik sciagnac i zainstalowac.

    Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam
    tez nie potrafi go sobie zainstalowac.

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2014-02-13 01:04:32
    Temat: Re: dell latitude e5400 - sterownik LAN
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 13 Feb 2014 00:50:07 +0100, d...@...pl napisał(a):

> [...]
    > sterownik sciagnac i zainstalowac.
    >
    > Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam

    Wejdź w Menedżera urządzeń, prawy przycisk myszy na tym urządzeniu,
    właściwości, zakładka Szczegóły, z listwy rozwijalnej wybierz Hardware Ids -
    skopiuj wartość, wrzuć w Google - powinieneś znaleźć. :)

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]

  • 3. Data: 2014-02-13 01:38:38
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

> [...]
    > sterownik sciagnac i zainstalowac.
    >
    > Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam

    W devmgmt.msc mozna automatycznie sciagnac sterownik (po podlaczeniu
    kablem), lub recznie ze strony Intela.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2014-02-13 18:13:36