  • 11. Data: 2009-04-15 07:35:36
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Moglbys rozwinac, ktory dekoder bylby lepszy pod wzgledem obrazu SD i
    > dlaczego?

    Nawet spośród tych które oferowała C+ /pionek, kenwod, pace, sony/ nie
    wspominając ze pionków było kilka róznych, było widać róznice w obrazie.

  • 12. Data: 2009-04-15 10:37:05
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Tue, 14 Apr 2009 12:45:33 -0700 (PDT), na pl.rec.telewizja,
    a...@g...com napisał(a):

    > Mam proste pytanie: czy telewizor LCD musi być podłączony do źródła
    > HighDefinition żeby jakość nie była gorsza od CRT?
    >
    > Czy jak np. podłączę LCD do normalnego (Small Definition) dekodera
    > Cyfry+, np. MEDIASAT/PIONEER _1635 itp. to będę mieć kaszanę?

    Ja ma podlaczony po komponecie LCD do Fergusona FK-6900 i C+ sygnal SD jest
    calkiem przyzwoity

  • 13. Data: 2009-04-15 10:41:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jingiel pisze:

    > Moglbys rozwinac, ktory dekoder bylby lepszy pod wzgledem obrazu SD i
    > dlaczego?
    >
    > Jingiel

    Rerdek z wy component, linbox itp.
    wazne by wychodzić z sygnału compozyt, tak jak jest
    w eurozłączu.

    pawell

  • 14. Data: 2009-04-15 11:18:14
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Rerdek z wy component, linbox itp.
    > wazne by wychodzić z sygnału compozyt, tak jak jest
    > w eurozłączu.

    A ty w ogole wiesz o czym piszesz? Najpierw piszesz, zeby podlaczac
    componentem, a potem, piszesz o composite. To zupelnie dwie rozne
    sprawy. A nie lepiej podlaczyc HDMI? A nie lepiej analogiem podpiac
    przez RGB, niz composite?

    Jingiel

  • 15. Data: 2009-04-15 11:22:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > A ty w ogole wiesz o czym piszesz? Najpierw piszesz, zeby podlaczac
    > componentem, a potem, piszesz o composite.

    Pewnie chciał napisać "odchodzić z composite".

  • 16. Data: 2009-04-15 12:11:20
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 12:08 am, "R09" <b...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja tylko nie rozumiem dlaczego wielu nabywców ZA WSZELKĄ CENĘ dąży
    > do zakupu LCD i JAK OGNIA unika plazmy??

    a czy plazma da RZECZYWIŚCIE ładniejszy niż CRT obraz z dekodera SD,
    np. tego benczmarkowego już PIONEER_1635?

    jeśli tak to właściwie dlaczego?

  • 17. Data: 2009-04-15 12:13:27
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 12:20 am, z <z...@g...pl> wrote:

    > Bo są trochę tańsze - (dochody mamy jakie mamy).

    a jaka jest różnica w cenach? np. LCD 37'' możemy kupić spokojnie za
    1500zł
    a za ile analogiczny telewizor plazmowy?

  • 18. Data: 2009-04-15 12:20:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jingiel pisze:

    > A ty w ogole wiesz o czym piszesz? Najpierw piszesz, zeby podlaczac
    > componentem, a potem, piszesz o composite. To zupelnie dwie rozne
    > sprawy. A nie lepiej podlaczyc HDMI?

    to Ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
    dekodery sd nap Ferguson 6600, 6900 nie mają wyjscia
    hdmi tylko component. pewnie że lepiej hdmi, ale te dekodery są
    droższe.
    pisze wyraźnie unikać sygnału coposite, czyli zespolonego
    sygnału video, jaki wykorzystywany jest w eurozłączu.

    A nie lepiej analogiem podpiac
    > przez RGB, niz composite?
    >
    > Jingiel

    nie. znam tv, które przez eurozłacze (nawet rgb) działają wyraźnie
    gorzej niż przez component.
    podłączałem kilka urządzeń klientowi, który ma plazme Panasonica,
    nad którymi tak pieją, dekoder taki jak w tytule (pioneer) i obraz
    był nie do przyjęcia. dopiero po podłączeniu przez nagrywarke, która
    podłączona jest z tv hdmi, mozna spokojnie oglądać.

    pawell

  • 19. Data: 2009-04-15 12:23:57
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 7:48 am, pawell32 <p...@w...pl> wrote:
    > ale nie na tym dekoderze, to b. dobry dekoder, ale nie na te czasy.
    > z niego nie będzie dobrego obrazu.

    a na którym SD?
    roważmy 2 wersje:

    - chcę korzystać z abonamentu Cyfry+ żeby mieć dostęp do typowych
    kanałów płatnych, ale NIE CHCĘ HD !!! (niech poszukają innych beta-
    testerów co jeszcze im dopłacą kupę kasy do tego projektu) - którego
    dekodera mam żądać od nich przy podpisywaniu umowy abonamentowej?

    - załóżmy, że dam sobie spokój z płatnymi kanałami i zadowolę się
    jakimś "ZEZEM" i całą gamą wielojęzycznych darmowych kanałów tv (taki
    już poliglota jestem sobie) - więc jak pójdę do Merlina czy Reala to
    który tuner wybrać za 200-300 złotych?

    (tylko proszę bez jakichś ekstremalnych propozycji - nie lubię być
    dojony)

  • 20. Data: 2009-04-15 12:25:14
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 9:35 am, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Nawet spośród tych które oferowała C+ /pionek, kenwod, pace, sony/ nie
    > wspominając ze pionków było kilka róznych, było widać róznice w obrazie.

    a na czym te różnice polegały i czy któryś dekoder SD daje obraz
    lepszy na LCD niż na CRT?