  • 1. Data: 2009-04-14 19:45:33
    Temat: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: a...@g...com

    Mam proste pytanie: czy telewizor LCD musi być podłączony do źródła
    HighDefinition żeby jakość nie była gorsza od CRT?

    Czy jak np. podłączę LCD do normalnego (Small Definition) dekodera
    Cyfry+, np. MEDIASAT/PIONEER _1635 itp. to będę mieć kaszanę?

  • 2. Data: 2009-04-14 20:00:47
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Nie. Wszystko zależy od nadawcy/operatora. Obejrzyj programy niemieckie RTL,
    PRO7, nawet polskie TVN Warszawa czy TVN24 to zrozumiesz ze można SD dobrze
    nadawać.

  • 3. Data: 2009-04-14 20:14:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 14 Apr 2009 12:45:33 -0700 (PDT), a...@g...com
    wrote:

    >Mam proste pytanie: czy telewizor LCD musi być podłączony do źródła
    >HighDefinition żeby jakość nie była gorsza od CRT?

    Nie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-04-14 21:03:56
    Od: a...@g...com

    On Apr 14, 10:00 pm, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > PRO7, nawet polskie TVN Warszawa czy TVN24 to zrozumiesz ze można SD dobrze

    Hmm... a czy ktoś mógłby jakoś tu podac bardziej obszerną listę
    przykładów kanałów dostępnych na hotbird, lub dostepnych w ofercie
    Cyfry, które ładnie wyjdą na podłączeniu LCD z dekoderem PIONEER
    _1635?

    Bo wiesz, jeśli tylko te cztery (RTL, PRO7, TVN Warszawa, TVN24) wyjdą
    nie gorzej niż na CRT to...

  • 5. Data: 2009-04-14 22:08:55
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    <a...@g...com> wrote in message
[...]

    Ja tylko nie rozumiem dlaczego wielu nabywców ZA WSZELKĄ CENĘ dąży do zakupu
    LCD
    i JAK OGNIA unika plazmy??

    R09

  • 6. Data: 2009-04-14 22:20:49
    Od: z <z...@g...pl>

    R09 pisze:

    > Ja tylko nie rozumiem dlaczego wielu nabywców ZA WSZELKĄ CENĘ dąży do zakupu
    > LCD
    > i JAK OGNIA unika plazmy??

    Bo są trochę tańsze - (dochody mamy jakie mamy).
    i pobierają mniej prądu niż plazmy (tak piszą w specyfikacji)

  • 7. Data: 2009-04-14 22:39:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R09" <b...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja tylko nie rozumiem dlaczego wielu nabywców ZA WSZELKĄ CENĘ dąży do
    > zakupu LCD
    > i JAK OGNIA unika plazmy??

    I przez to tak wspaniała, pozbawiona wad technologia szybko umiera śmiercią
    naturalną, po kolei wycofują się z niej wszyscy producenci.
    Głupie te ludzie, uwzięli się.

  • 8. Data: 2009-04-14 22:42:24
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Cavallino pisze:
    > I przez to tak wspaniała, pozbawiona wad technologia szybko umiera
    > śmiercią naturalną, po kolei wycofują się z niej wszyscy producenci.
    > Głupie te ludzie, uwzięli się.

    Raczej głupi producenci, którzy nie potrafią wcisnąć droższego towaru.

  • 9. Data: 2009-04-15 05:48:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@g...com pisze:

> [...]
    > _1635?
    >
    > Bo wiesz, jeśli tylko te cztery (RTL, PRO7, TVN Warszawa, TVN24) wyjdą

    ale nie na tym dekoderze, to b. dobry dekoder, ale nie na te czasy.
    z niego nie będzie dobrego obrazu.

    pawell

  • 10. Data: 2009-04-15 07:15:10
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > ale nie na tym dekoderze, to b. dobry dekoder, ale nie na te czasy.
    > z niego nie będzie dobrego obrazu.

    Moglbys rozwinac, ktory dekoder bylby lepszy pod wzgledem obrazu SD i
    dlaczego?

    Jingiel