  • 21. Data: 2009-04-15 12:36:02
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Wed, 15 Apr 2009 05:23:57 -0700 (PDT), na pl.rec.telewizja,
    a...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > - chcę korzystać z abonamentu Cyfry+ żeby mieć dostęp do typowych
    > kanałów płatnych, ale NIE CHCĘ HD !!! (niech poszukają innych beta-
    > testerów co jeszcze im dopłacą kupę kasy do tego projektu) - którego
    > dekodera mam żądać od nich przy podpisywaniu umowy abonamentowej?
    >
    > - załóżmy, że dam sobie spokój z płatnymi kanałami i zadowolę się
    > jakimś "ZEZEM" i całą gamą wielojęzycznych darmowych kanałów tv (taki
    > już poliglota jestem sobie) - więc jak pójdę do Merlina czy Reala to
    > który tuner wybrać za 200-300 złotych?
    >
    > (tylko proszę bez jakichś ekstremalnych propozycji - nie lubię być

    kup Fergusona FK 6900 CR i podlacz go po component (YPbPr) chociaz u mnie i
    po SCART te jest ok

  • 22. Data: 2009-04-15 12:36:56
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@g...com pisze:

    > a na czym te różnice polegały i czy któryś dekoder SD daje obraz
    > lepszy na LCD niż na CRT?

    tak jak pisałem, Ferguson 6900, 6600 (już w sklepach niedostępny).
    Ferdki są jedne z bardziej popurarnych, są gotowe listy i można
    je spiąć przez component.
    popatrz na allegro, tam trochę jest, potem popytaj na forum
    użytkowników.

    pawell

  • 23. Data: 2009-04-15 12:38:32
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > droższe.
    > pisze wyraźnie unikać sygnału coposite, czyli zespolonego
    > sygnału video, jaki wykorzystywany jest w eurozłączu.
    >
    > A nie lepiej analogiem podpiac

    > nie. znam tv, które przez eurozłacze (nawet rgb) działają wyraźnie
    > gorzej niż przez component.
    > podłączałem kilka urządzeń klientowi, który ma plazme Panasonica,
    > nad którymi tak pieją, dekoder taki jak w tytule (pioneer) i obraz
    > był nie do przyjęcia. dopiero po podłączeniu przez nagrywarke, która
    > podłączona jest z tv hdmi, mozna spokojnie oglądać.

    Przeciez COMPONENT to to samo co HDMI i różnica pomiędzy EURO , a COMPONENT
    jest kolosalna.
    Tak, wiem sprawdzałem i na codzień tego doświadczam np. przy XBOX-ie,
    tunerze P2C i DVD.

  • 24. Data: 2009-04-15 12:39:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > Przeciez COMPONENT to to samo co HDMI i różnica pomiędzy EURO , a COMPONENT
    > jest kolosalna.
    > Tak, wiem sprawdzałem i na codzień tego doświadczam np. przy XBOX-ie,
    > tunerze P2C i DVD.

    nie jest to samo.
    component to złacze analogowe, a hdmi cyfrowe.
    różnica jest i to staram się też udowodnić

    pawell

  • 25. Data: 2009-04-15 12:47:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przeciez COMPONENT to to samo co HDMI

    Nie, to nei to samo.
    Component jest złączem analogowym.

    >i różnica pomiędzy EURO , a COMPONENT jest kolosalna.

    A to prawda.

  • 26. Data: 2009-04-15 12:48:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > a dlaczego po SCART na FK 6900 CR jest OK podczas gdy też na SCART z
    > PIONEER 1635 już nie? na czym to polega? (mówimy cały czas o LCD)

    inna generacja, zupełnie inna elektronika.

    pawell

  • 27. Data: 2009-04-15 12:49:42
    Od: a...@g...com

  • 28. Data: 2009-04-15 13:35:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, to nei to samo.
    > Component jest złączem analogowym.

    Co do sposobu przekazywania sygnału to nie to samo, co do jakości tak.

  • 29. Data: 2009-04-15 13:36:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co do sposobu przekazywania sygnału to nie to samo, co do jakości tak.

    Nie do konca, choć przy małych odległościach różnica jest faktycznie
    niezauważalna.

  • 30. Data: 2009-04-15 13:37:29
    Od: Padre <P...@n...net>

    z pisze:

    > Bo są trochę tańsze - (dochody mamy jakie mamy).

    LCD o jakości plazmy są znacznie droższe, to właśnie przy 2500zł jakimi
    dysponowałem LCD z porównywalnym obrazem było poza moim zasięgiem bo
    blisko 2 razy droższe. Oczywiście o ile nie bierzemy pod uwagę LCD z
    Biedronki za 1399 z kontrastem 1200:1.