  • 1. Data: 2009-04-12 10:58:57
    Temat: Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.
    Od: koks23 <m...@w...pl>

    W telewziji zależy mi tylko na oglądaniu 1-2 kanałów: Travel Channel i
    BBC Knowledge. Pozostałe programy w pakietach nie są mi potrzebne do
    niczego. Więc z tego powodu nie chcę płacić za coś czego nie używam.
    Niestety żaden z usługodawców w Polsce nie ma w ofercie do sprzedaży
    pojedynczych kanałów. Czy taka sytuacja jest na całym świecie? Czy można
    to jakoś obejść w sposób legalny?
    Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do
    interesującego programu.
    Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

  • 2. Data: 2009-04-12 20:14:29
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Apr 12, 12:58 pm, koks23 <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > interesującego programu.
    > Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

    Zgłoś się do nadawcy i poproś o licencję na te kanały.
    Oczywiście nie będziesz zdziwiony jak się okaże że każdy z nich
    pojedynczo kosztuje znacznie więcej niż pakiet.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-04-12 20:58:11
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Zgłoś się do nadawcy i poproś o licencję na te kanały.
    > Oczywiście nie będziesz zdziwiony jak się okaże że każdy z nich
    > pojedynczo kosztuje znacznie więcej niż pakiet.

    a co ma licencja do tego? licencji udziela wlasciciel programu nadawcy.
    Chodzi raczej o kodowanie. Niezly bylby galimatias, jakby kazdy
    poejdynczo mial programy, albo w tym miesiacu chce te, a w nastepnym inne.

    Jingiel

  • 4. Data: 2009-04-12 21:44:17
    Od: koks23 <m...@w...pl>

    Nadawca to np. bbc czy Polsat ?

  • 5. Data: 2009-04-13 06:13:05
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    koks23 pisze:
    > Nadawca to np. bbc czy Polsat ?

    Nadawca to np. cyfrowy polsat, wlasciciel kanalu to np. discovery, bbc.
    BBC nie nadaje u nas programow TV, jedynie udostepnia innym nadawcom.

    Jingiel

  • 6. Data: 2009-04-13 08:43:38
    Od: koks23 <m...@w...pl>

    Rozmowy z nadawcami nic nie daly, powiedzieli ze nie ma takiej opcji.

  • 7. Data: 2009-04-13 08:51:17
    Temat: Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "koks23" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesującego programu.
    > Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

    Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

  • 8. Data: 2009-04-13 09:19:07
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "koks23" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

    Głupstwa Waści pleciesz....jaki to problem na np. "ICA w Cyfrze" umieścić
    cały wykaz kanałów/programów z "kwadracikami do ptaszkowania" i ceną przy
    każdym z nich....każdy z nas wybrałby sobie to co go interesuje !

    axel

  • 9. Data: 2009-04-13 09:35:18
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Głupstwa Waści pleciesz....jaki to problem na np. "ICA w Cyfrze" umieścić
    > cały wykaz kanałów/programów z "kwadracikami do ptaszkowania" i ceną przy
    > każdym z nich....każdy z nas wybrałby sobie to co go interesuje !

    Ptaszkowac to ty sobie mozesz do bolu. Myslales nad tym jak bylyby
    przydzielane uprawnienia na poszczegolne kanaly vis satelita???

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-04-13 10:00:48
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Jingiel pisze:

    > Ptaszkowac to ty sobie mozesz do bolu. Myslales nad tym jak bylyby
    > przydzielane uprawnienia na poszczegolne kanaly vis satelita???

    Tak jak na poszczególne pakiety, 1 kanał = 1 pakiet, ale to nie to jest
    problemem tylko to, że jeden kanał kosztował by tyle co 1 pakiet,
    operator też nie kupuje poszczególnych kanałów tylko pakiety.