  • 1. Data: 2009-04-15 10:44:27
    Temat: kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?
    Od: "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl>

    witam,
    czy ludzki oko jest w stanie odróżnić jakość w tytułowym kablu.
    potrzebuję ok. 1,5 m, a rozpiętość cen sięga 200 zł (od 39 zł do 240 zł).
    podłączam N, więc warto aby wykorzystać HD jak najlepiej.

    chętnie wysłucham opinii praktyków.

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-04-15 12:04:55
    Temat: Re: kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > potrzebuję ok. 1,5 m, a rozpiętość cen sięga 200 zł (od 39 zł do 240 zł).
    > podłączam N, więc warto aby wykorzystać HD jak najlepiej.

    ma, na takiej długości ważne są tylko wtyki.
    miałem takie, gdzie wtyki zostały w dekoderze.
    kupuje dla klientów w cenie ok 30 zł i są ok.

    pawell

  • 3. Data: 2009-04-17 07:40:46
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Kabel HDMI przekazuje sygnał tylko i wyłącznie cyfrowy, więc albo go TV
    dobrze zdekoduje (nie ma błędów transmisji) albo są błędy i wtedy są
    przekłamania.
    Ja mam za 19zł 3m i działa ok. w rozdzielczości 720p, w 1080p są już
    artefakty (czerwone poziome kreseczki), ale mam plazmę HD Ready więc 720p
    jest OK.

  • 4. Data: 2009-04-24 20:04:44
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

    w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie.
    reasumujac kup najtanszy i tez zadziała ,

  • 5. Data: 2009-04-24 22:29:45
    Od: Padre <P...@n...net>

    zorby pisze:
    > w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie.
    > reasumujac kup najtanszy i tez zadziała ,
    lub nie:)

  • 6. Data: 2009-04-25 16:35:49
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > lub nie:)

    Wtedy zaniesie do sklepu i zlozy reklamacje, bo nie dziala...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2009-05-01 20:18:26
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

    w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie.

    > Wtedy zaniesie do sklepu i zlozy reklamacje, bo nie dziala...

    dokładnie i dostanie kolejny który zadziała