  • Date: Wed, 15 Apr 2009 14:20:55 +0200
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???

    Jingiel pisze:

    > A ty w ogole wiesz o czym piszesz? Najpierw piszesz, zeby podlaczac
    > componentem, a potem, piszesz o composite. To zupelnie dwie rozne
    > sprawy. A nie lepiej podlaczyc HDMI?

    to Ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
    dekodery sd nap Ferguson 6600, 6900 nie mają wyjscia
    hdmi tylko component. pewnie że lepiej hdmi, ale te dekodery są
    droższe.
    pisze wyraźnie unikać sygnału coposite, czyli zespolonego
    sygnału video, jaki wykorzystywany jest w eurozłączu.

    A nie lepiej analogiem podpiac
    > przez RGB, niz composite?
    >
    > Jingiel

    nie. znam tv, które przez eurozłacze (nawet rgb) działają wyraźnie
    gorzej niż przez component.
    podłączałem kilka urządzeń klientowi, który ma plazme Panasonica,
    nad którymi tak pieją, dekoder taki jak w tytule (pioneer) i obraz
    był nie do przyjęcia. dopiero po podłączeniu przez nagrywarke, która
    podłączona jest z tv hdmi, mozna spokojnie oglądać.

    pawell