  • 11. Data: 2012-10-28 13:21:51
    Temat: Re: czemu dzwonie za darmo w play?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    news:k6j7b3$sm2$1@node1.news.atman.pl...

    > To leć od razu skoro masz problem z przeczytaniem Regulaminu, który
    > wyraźnie w każdej sieci mówi o tym, że przy zmianie taryfy bonusy się
    > zerują. Przyleciałeś po darmowe dzwonienie jak sęp i już płaczesz, że Ci
    > źle?

    przemyślałem sprawę
    skoro tak mnie wyhujali z bonusem to teraz moja kolej
    kupię sobie kilka kart i będę co jakiś czas przenosił do play

    erator/

  • 12. Data: 2012-10-28 13:48:39
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > przemyślałem sprawę
    > skoro tak mnie wyhujali z bonusem to teraz moja kolej
    > kupię sobie kilka kart i będę co jakiś czas przenosił do play

    Błąd. Wystarczy jedna. Idziesz do Play, wygadujesz bonus, idziesz do
    T-Mobile, wygadujesz piątaka na powitanie, idziesz do Play...
    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2012-10-28 14:45:29
    Od: W <w...@w...pl>

    zlotowinfo wystukał, co następuje:

    > przemyślałem sprawę
    > skoro tak mnie wyhujali z bonusem to teraz moja kolej
    > kupię sobie kilka kart i będę co jakiś czas przenosił do play

    Każde usprawiedliwienie bezzasadnego wyłudzania jest dobre...

  • 14. Data: 2012-10-31 10:59:02
    Od: t...@g...com

    > To leć od razu skoro masz problem z przeczytaniem Regulaminu, który wyraźnie w
    >
    > każdej sieci mówi o tym, że przy zmianie taryfy bonusy się zerują.

    Akurat przy migracji na nowe taryfy w Play promocyjny pakiet złotówek przechodzi.
    Problem może być z pakietami. Poczytaj te regulaminy.

  • 15. Data: 2012-10-31 20:51:06
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Akurat przy migracji na nowe taryfy w Play promocyjny pakiet złotówek przechodzi.
    Problem może być z pakietami. Poczytaj te regulaminy.

    Tylko złotówki i złotówki bonusowe przechodzą, czyli to, co widać po
    wybraniu *101#. Wszystko inne się zeruje.
    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2012-11-12 01:43:17
    Od: Perez <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 13:48:40 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Błąd. Wystarczy jedna. Idziesz do Play, wygadujesz bonus, idziesz do
    >
    > T-Mobile, wygadujesz piątaka na powitanie, idziesz do Play...
    >
    > --
    >
    > Grzexs

    a probowales juz tak? bo tez sie nad tym zastanaiwam czy to mozliwe?