  • 11. Data: 2009-07-20 15:12:03
    Temat: Re: cyfrowa obróbka zdjęć
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 16:10:48 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Jak dla kogo, ale C1 jest w zasadzie nieużywalny w obecnej postaci :/

    Do postaci to ja zastrzezen nie mam ale powala mnie jego zolwie tempo pracy
    i burdel jaki robi na dysku tworzac swoje indeksy i inne cuda wianki.
    Dlatego na testach skonczyla sie moja z nim przygoda.

    Kyniu

  • 12. Data: 2009-07-20 15:27:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Corel Photo Paint - jeżeli nie używasz tego kompercyjnie to za cenę
    > Photoshop Elements masz pełną wersję pakietu Corela na trzy komputery.

    Masz na myśli wersję Edukacyjną? I jest na trzy stanowiska? ;) Napewno?
    Nawiasem mówiąc to wolę PSE bo za psie pieniądze mam jeden z najlepszych
    programów do domowej obróbki grafiki, który mogę wykorzystać komercyjnie
    jeśli przyjdzie mi taka ochota ;)

    Są dwa produkty Corela Paint Shop Pro (bardziej optymalizowany do
    obróbki zdjęć) i Corel Photo Paint (dobrze radzi sobie z grafiką w
    CMYK-u). Ten drugi jest w pakiecie Corel Draw. GIMP ma porównywalne z
    nimi możliwości jednak jest je dużo ciężej wykorzystać. Wszystkie 3 nie
    dorównują PSE, do pełnego PS nawet nie po co porównywać a LR jest do
    czego innego ;)

    j.

  • 13. Data: 2009-07-20 15:29:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-20 12:49:29 +0200, Łukasz Czerpak <l...@g...com> said:

    > Z zestawu pozostało Aperture i CaptureNX, które znam bardzo słabo.

    Więc poznaj lepiej Aperture. Chyba, że masz słabego maka.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-07-20 17:15:14
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 20 Jul 2009 17:27:58 +0200, januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:

    >Są dwa produkty Corela Paint Shop Pro (bardziej optymalizowany do
    >obróbki zdjęć) i Corel Photo Paint (dobrze radzi sobie z grafiką w
    Święte słowa! Na upewniające pytanie (do oficjalnej pomocy technicznej
    Corela w Polsce) o brak obsługi exifów uzyskałem między innymi taką
    odpowiedź, że PhotoPaint nie jest programem nadającym się do obróbki
    zdjęć ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 15. Data: 2009-07-20 23:26:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    awygo wrote:
    > GIMPa polecam. Możliwości porównywalne z Photoshopem, a program jest free.

    Chyba sobie kpisz. Ostatnie wersje ciężko nie wywalić klikając w byle
    opcję. Ostatnio GIMP wyjątkowo mocno marnieje.

    d.

  • 16. Data: 2009-07-21 06:33:13
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Chyba sobie kpisz. Ostatnie wersje ciężko nie wywalić klikając w byle
    > opcję. Ostatnio GIMP wyjątkowo mocno marnieje.
    No nie wiem - morduję GIMPa i to dosc ostro i nigdy w zyciu ani razu mi sie
    nie zawiesil. Maski, warstwy i to po kilkanascie na plik.
    Moze masz zle skonfigurowany komputer.

  • 17. Data: 2009-07-21 06:52:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PK napisał(a):

    > No nie wiem - morduję GIMPa i to dosc ostro i nigdy w zyciu ani razu mi sie
    > nie zawiesil. Maski, warstwy i to po kilkanascie na plik.
    > Moze masz zle skonfigurowany komputer.

    A którą konkretnie wersję tak mordujesz?

    j.

  • 18. Data: 2009-07-21 07:38:29
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > A którą konkretnie wersję tak mordujesz?
    Od wczoraj 2.6.6 wczesniej chyba 2.6.4
    W sumie jest to ostatni program na moim Windows o ktorym bym powiedzial ze
    sprawia jakies problemy.

  • 19. Data: 2009-07-21 07:45:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PK napisał(a):

    > Od wczoraj 2.6.6 wczesniej chyba 2.6.4
    > W sumie jest to ostatni program na moim Windows o ktorym bym powiedzial ze
    > sprawia jakies problemy.

    I od wczoraj tak ją skatowałeś, że jesteś pewny, że się nie wiesza? ;P
    Bo właśnie ta wersja sypie sie najbardziej ;)

    j.

  • 20. Data: 2009-07-21 08:12:01
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    Maciej K. aka Sesjusz pisze:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 20 lipca 2009 (12:49:29) napisano:

    > Zapomniałeś o tym najważniejszym: CaptureOne Pro.

    Dzięki, pobrałem triala i... jestem bardzo pozytywnie zaskoczony funkcją
    autokorekty - w zupełności mi wystarcza do większości zdjęć, a na kilku
    mogę sobie ręcznie tuningować.
    Na minus - jak napisało parę osób - jest potwornie wolny. Nie wiem jak
    radzi sobie z kolekcjami, bo jeszcze tym się nie bawiłem.

    --
    pozdrawiam,
    lukes