  • 1. Data: 2009-07-19 14:00:28
    Temat: GPS tagger do plików NEF (Nikon RAW)
    Od: TomBaz <b...@g...com>

    Witam,
    program, który otrzymałem z data loggerem (GPS Photo Logger firmy
    iTravel-Tech) niestety modyfikuje pliki NEF w niedopuszczalny spsób.
    Usuwa dane ekspozycji i zmniejsza obraz do 120x160 (z ok 10MB robi 30
    kB).

    W związku z tym poszukuję alternatywnego softu, który potrafiłby
    odczytać dane z Data Loggera i dodać dane GPS do EXIF-a plików NEF,
    nie modyfikując pozostałych danych i samego pliku.

  • 2. Data: 2009-08-25 08:51:18
    Temat: Re: GPS tagger do plików NEF (Nikon RAW)
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    TomBaz pisze:
> [...]
    > iTravel-Tech) niestety modyfikuje pliki NEF w niedopuszczalny spsób.
    > Usuwa dane ekspozycji i zmniejsza obraz do 120x160 (z ok 10MB robi 30

    No to super fajny program... ;-)

    > W związku z tym poszukuję alternatywnego softu, który potrafiłby
    > odczytać dane z Data Loggera i dodać dane GPS do EXIF-a plików NEF,
    > nie modyfikując pozostałych danych i samego pliku.

    Sprawdź czy program gpsbabel nie potrafi odczytać danych z tego
    datalogera. Jeśli tak to nie będzie problemu.

    --
    Michał