  • 21. Data: 2009-07-21 08:12:36
    Temat: Re: cyfrowa obróbka zdjęć
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    JA pisze:

    > Więc poznaj lepiej Aperture. Chyba, że masz słabego maka.

    Witam,

    W Aperture nie udało mi się *szybko* osiągnąć zadowalającego efektu. Na
    pewno brakuje mi "obycia" i umiejętności.

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 22. Data: 2009-07-21 08:14:04
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    januszek pisze:

    > Sprawdz Photoshop Elements.
    >
    > j.

    Chciałem to wczoraj pobrać, ale 1.2GB (wersja Mac)??? i to jeszcze
    starsza 6.
    Zastanawiam się co jest w środku - jak starczy mi cierpliwości to się
    nim pobawię.

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 23. Data: 2009-07-21 08:17:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Łukasz Czerpak napisał(a):

    > Chciałem to wczoraj pobrać, ale 1.2GB (wersja Mac)??? i to jeszcze
    > starsza 6.
    > Zastanawiam się co jest w środku - jak starczy mi cierpliwości to się
    > nim pobawię.

    7 jest wyraźnie lepsza więc może odpal na tym maku windows? ;)

    j.

  • 24. Data: 2009-07-21 08:20:13
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    januszek pisze:

    > 7 jest wyraźnie lepsza więc może odpal na tym maku windows? ;)

    ;)

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 25. Data: 2009-07-21 08:22:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Łukasz Czerpak napisał(a):

    > ;)

    Wchodzimy w ere wirtualizacji wiec niedlugo takie PS-y bedzie sie
    odpalac na puszkach ;P byle mialy duzo ramu ;PPP

    j.

  • 26. Data: 2009-07-21 12:28:00
    Od: ToJaJarek <j...@z...biz.pl>

    On 20 Lip, 12:49, Łukasz Czerpak <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > kliknięć i naprawdę niezłe efekty. Nie można jednak prowadzić bardziej
    > zaawansowanej obróbki, czy chociażby wybrać bardziej szczegółowo co i
    > jak ma być filtrowane.
    >
    > Photoshop przywala mnie ilością opcji - najzwyczaniej się na tym nie
    > znam, poza tym cena jest zabijająca.
    >
    > iPhoto/Picasa całkiem nieźle sobie radzą, ale chciałbym coś więcej.
    >
    > Z zestawu pozostało Aperture i CaptureNX, które znam bardzo słabo.
    >
    > Wiem, że jeszcze ma jakiś soft Corel, a może jakieś plugin-y do
    > Photoshop-a/Aperture/Lightroom-a, które automatyzują pewne czynności?

    Jeżeli chcesz to robić bezrozumnie to każdy program z gotowymi
    filtrami np. Picasa, jeżeli chcesz rozumnie to w 99% wystarczy program
    dostarczony z aparatem dający możliwość edycji histogramu, wyostrzania
    i odszumiania. Nie mówie tu o usuwaniu słópów, dodawaniu chmurek czy
    piątej ręki itp... bo to raczej nie edycja fotografii a fotomontaże...