  • 81. Data: 2011-06-21 20:21:14
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-21 19:15:34 +0200, "Tomek" <s...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak się zdarzyło, ze kurs jednak odbyłem i
    > zdąłem za pierwszym podejściem.

    To powinieneś wiedzieć co masz robić, gdy nie widzisz drogi, a nie
    pytać o to na grupue dyskusyjnej.
    Co dowdozi, że prawo jazdy zdobyłeś nieuczciwie.
    ;>

    > Jednak przez to nie czułem się nigdy i nie czuję
    > mistrzem kierownicy.

    A co ze znajmością przepisów ma mistrzostwo za kierownicą?
    To jest elementan - nie widzisz? nie jedziesz.

    > Pokora mnie tego nauczyła.

    To czas teraz na rozsądek (rozum): nie widzisz, nie jedziesz.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 82. Data: 2011-06-21 20:24:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Tuesday, June 21, 2011, 7:50:12 PM, you wrote:

    [...]

    > Taaa, chyba jak se to narysujesz.

    Jak kogoś 60 km trasy męczy tak, że musi zwalniać, to może się
    zdarzyć, że na niemęczącej trasie jakiś podobny mu kapelusznik daleko
    mu nie ucieknie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 83. Data: 2011-06-21 20:38:11
    Od: Artur Czeczko <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>

    On 21.06.2011 15:54, Tomek wrote:
    > Witam,
    > Pomiędzy Rawą a Mszczonowem, na remontowanym odcinku "gierkówki"
    > ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
    > km/h na ograniczeniu do 70)

    Wątek jest już długi, szkoda czasu na czytanie wszystkiego. Pewnie
    już wszystko zostało powiedziane...
    Ja chciałem tylko powiedzieć, że wszyscy ci, którzy twierdzą, że
    jazda 63 km/h przy ograniczeniu do 70 km/h (czyli licznikowo
    właśnie ok. 70 km/h) jest czymś niewłaściwym lub niestosownym,
    mają ze sobą jakiś problem. Nie mam co do tego absolutnie
    żadnych wątpliwości. I z pełną świadomością oraz w pełni
    władz umysłowych podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem.

    Pozdrawiam,
    Artur Czeczko

  • 84. Data: 2011-06-21 20:52:44
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 18:07:57 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Gdybyś poszedł na kurs prawa jazdy (a nie kupował go na bazarze)

    Yyy, niby że kurs kupił na bazarze?

    AK

  • 85. Data: 2011-06-21 21:17:13
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    > Co dowdozi, że prawo jazdy zdobyłeś nieuczciwie.

    Ciekawa teza....

    > To jest elementan - nie widzisz? nie jedziesz.

    Zgoda. Jak najbardziej.

    A jak zostaję celowo oślepiony na czas krótszy od zapamiętanego
    obrazu drogi spred chwili oślepienia
    to co? Dawa.ć od razu "pełne heble"??

    Odpowiadanie agresją na agresje jest świadectwem
    zaniku czegoś, co kiedyś nazywało się kulturą na drodze.
    Ale to czasy PRL-u, teraz wszystko jest inaczej.

    Wniosek dla mnie jest jeden- trzeba zainwestować w
    zestaw głośnomówiący i mieć w komórce wbity 997.
    I z niego korzystać, gdy coś podobnego się zdarzy.
    Dobranoc wszystkim zabierającym tu głos.
    Tomek.

  • 86. Data: 2011-06-21 21:27:24
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

  • 87. Data: 2011-06-21 21:28:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 15:03:44 +0100, kamil wrote:

    >Też często jeżdżę poniżej bo mam ochotę, bo mi się nie spieszy, bo [..]
    >Będziesz mnie spychać w krzaki z tego powodu?

    Wydaje mi sie, ze ja mialbym wtedy ochote cie zastrzelic :-)

    J.

  • 88. Data: 2011-06-21 21:33:28
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-21 21:28, J.F. pisze:

    > Wydaje mi sie, ze ja mialbym wtedy ochote cie zastrzelic :-)

    Mnie wybierz, mnie, mnie, mnie :) Jestem sporo starszy, upierdliwy,
    jestem kapeluszem itd. Daj mu trochę pożyć - młody w końcu jest.
    Niech dzieci odchowa - moje są w zasadzie dorosłe, a żona da sobie
    z odszkodowań/ubezpieczeń ;)

    PS - będę się bronił, mam praktykę ;)

  • 89. Data: 2011-06-21 21:35:06
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    >W dniu 2011-06-21 19:11, Tomek pisze:

    > Znaczy w nocy Ci się tak udało? Przyznam się, że musiałeś mieć
    > idealne warunki, a nie wykopki. Do tego max. szybkość 91km/h...

    Jeśli masz GPS-a i będziesz trasą Częstochowa-Nadarzyn
    jechać pomiędzy ok. 22.40 a 1.15 to wyzeruj komputer i sprawdź.
    Remonty są nie od dziś. Natomiast o tej godzinie ruch
    (na pewno z niedzieli na poniedziałek) był płynny, żadnych
    jawnych robót o tej porze nie było.
    Stąd też moje zdziwienie tą agresją, to są czasy poniżej minuty
    (w różnicy czasu pzejazdu) na te 63 i 70 km/h.
    Mo.że są tu jeszcze kompleksy, chore ambicje z tym
    przymusem wyprzedzania.
    Ale nie jestem psychologiem, nie zabieram tu głosu.
    T.

  • 90. Data: 2011-06-21 21:43:45
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    > Ależ na 99 % podobnych dróg można wyprzedzać. Tam nie można bo "budowa".
    > i nasrali słupków ...

    Przykra sprawa, że nikt Cie nie wysmarkał w porę!