  • 71. Data: 2011-06-21 19:47:08
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 17:44:45 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Tam nie można bo
    >"budowa". i nasrali słupków ...

    Nie można, ale się da :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 72. Data: 2011-06-21 19:48:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to wez nie pierdziel glupot. nigdy nie jechales zmeczony?
    ja niejednokrotnie zmniejszam predkosc duzo ponizej limitu - jak jade po
    nieznanej mi drodze i jest deszcz oraz ciemno - nie ma sily. nie widac gdzie
    jedziesz.

    ma pelne prawo jechac i 50/70 jak bedzie mial kaprys lub uzna ze powinien.
    minimalna predkosc obowiazuje afair na autostradzie tylko.

    kierowca tira zachowal sie jak scieruch (zdarzaja sie jak wszedzie w kazdym
    segmencie spoleczenstwa) i autor watku powinien zadzwonic na policje jadac
    za tirem i cala filozofia.

    to-jak ty w ogole masz na imie bo beznadziejnie zwracac sie do ciebie 'to'

  • 73. Data: 2011-06-21 19:49:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 19:47, jerzu pisze:

    > Nie można, ale się da :P

    Przekonaj o tym mojego rómstera, to ci piwo postawię ;)
    "Ja mu w gas, a on zgas ;)"

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 74. Data: 2011-06-21 19:50:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 19:50:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Spalinowym ? Biorącym olej ? :)

    Oczywiście. Z rurą wydechową skierowaną do tyłu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2011-06-21 19:50:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 19:44, jerzu pisze:

    > Z całego serca życzę Ci abyś drogę z Mszczonowa do Piotrkowa pokonał
    > za jadącym na miejsce budowy walcem drogowym.

    Spalinowym ? Biorącym olej ? :)

  • 76. Data: 2011-06-21 19:50:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Dodam jeszcze jedną ciekawą rzecz. Akurat już tak ze 4 lata nie
    > jeździłem niczym poniżej 200KM, w ciągu ostatnich 6 czy 7 najwnolniejszy
    > samochód jaki miałem, to był civic 1.8VTI.

    To na cholerę Ci te > 200 KM?

    > I jeżdżę w miarę przepisowo,
    > podobnie jak większość moich znajomych w mocnych autach

    Kiedyś była moda na zapieprzanie i pozowanie na samca alfa, teraz jest
    moda na mulenie mocnym autem i pozowanie na rozsądnego europejczyka,
    którego stać na mocne auto, ale i tak będzie jechał jak pipa, żeby
    chronić amazońskie puszcze i dzieci z przedszkola w przyszłości. Schemat
    i pobudki z grubsza te same.

    > Jadąć w dłuższą trasę na 90% przypadków samochód, który mnie wyprzedził
    > na początku zobaczę gdzieś na 2-3 światłach w mieście docelowym.

    Taaa, chyba jak se to narysujesz.

  • 77. Data: 2011-06-21 19:50:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 19:49:44 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Przekonaj o tym mojego rómstera, to ci piwo postawię ;)
    >"Ja mu w gas, a on zgas ;)"

    Masterem się da to salonka da radę :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2011-06-21 19:52:38
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > Co Wy byście zrobili w takiej sytuacji??
    > T.

    Ja bym jeszcze potrąbił poza miganiem na zawalidrogę. Scania ma IMO
    ładną trąbkę:)

    Bassteq

    sp. Skoro kierowca nie czuje się na drodze jechać tyle co znak pokazuje
    (rozumiem że to max dopuszczalna a nie zalecana podróżna...ale...) To
    polecam PKS /PKP

  • 79. Data: 2011-06-21 19:53:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 19:50, jerzu pisze:

    > Oczywiście. Z rurą wydechową skierowaną do tyłu :)

    I zasmażka !

  • 80. Data: 2011-06-21 19:58:32
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    Jakbym widział, że chce jechać szybciej to zrobiłbym wszystko żeby pomóc
    mu w wyprzedzaniu.

    Jakby mnie zaczął celowo oślepiać zadzwoniłbym na 112 żeby gnoja
    przetrzepali.