    From: "Tomek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Tue, 21 Jun 2011 21:17:13 +0200

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:itqneq$2jn$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Co dowdozi, że prawo jazdy zdobyłeś nieuczciwie.

    Ciekawa teza....

    > To jest elementan - nie widzisz? nie jedziesz.

    Zgoda. Jak najbardziej.

    A jak zostaję celowo oślepiony na czas krótszy od zapamiętanego
    obrazu drogi spred chwili oślepienia
    to co? Dawa.ć od razu "pełne heble"??

    Odpowiadanie agresją na agresje jest świadectwem
    zaniku czegoś, co kiedyś nazywało się kulturą na drodze.
    Ale to czasy PRL-u, teraz wszystko jest inaczej.

    Wniosek dla mnie jest jeden- trzeba zainwestować w
    zestaw głośnomówiący i mieć w komórce wbity 997.
    I z niego korzystać, gdy coś podobnego się zdarzy.
    Dobranoc wszystkim zabierającym tu głos.
    Tomek.