  • 301. Data: 2011-06-23 11:46:06
    Temat: Re: celowe oœlepianie w nocy-co Wy byœcie zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 23, 2011, 11:33:25 AM, you wrote:

    > Przeciez opole ma obwodnice - myslisz ze tez bedzie platna, czy tak
    > sie zapcha ze szybciej bedzie przez centrum ?

    Już jest szybciej przez centrum niż przez obwodnicę. Obwodnicą jeżdżą
    tylko nieznający Opola. Obwodnica zatyka się na skrzyżowaniu z drogą
    wojewódzką 454. Będą to skrzyżowanie przerabiać całkowicie, czyli
    praktycznie obwodnicy przez pewien czas nie będzie.
    Odetkanie tego skrzyżowania nie załatwi sprawy pozostałych, gdzie
    również idiotycznie postawiono światła - z drogą 45 oraz idiotyczny
    rozjazd we Wrzoskach z niedorobionym, bezsensownym i nikomu
    niepotrzebnym rondkiem.

    > A na A4 barierka srodkowa juz w wielu miejscach fantazyjnie pogieta.
    > :-)

    Barierki środkowe są gięte przez uciekających przed TIRami :(

    > A propos - frezuja asfalt i klada nowa warstwe - koleiny byly, ,

    O! Dawno nie jechałem i nic nie wiem :(

    > dziury po zimie, czy zgodnie z planem i isntrukcja eksploatacji - ile
    > to juz - 10 lat ?

    Lanos się załapał na koniec budowy, czyli jakoś tak będzie. Niektóre
    odcinki nawet więcej, bo jeszcza za Poldka ;)

    Na 160km w strone Wrocka od samego początku było sfałdowanie -
    wrażliwsi narzekali.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 302. Data: 2011-06-23 11:48:42
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 10:54, Mario wrote:

    > Też, tak samo jak 60/70. :-)

    Bez kozery powiem pińcet, skończ już z tą głupią argumentacją, bo zaraz
    zacznę że jazda 80/70 to morderstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 303. Data: 2011-06-23 11:49:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 03:31, Pszemol wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    >
    > Skoro REGUŁĄ panującą na drogach jest to, że ludzie jeżdżą ciut
    > powyżej limitu to jadąc 10% poniżej limitu jesteś zawalidrogą.

    W oczach kilku sfrustrowanych grupowiczów i jednego TIRmana. Przeboleję.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 304. Data: 2011-06-23 11:53:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 07:22:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Sugerujesz że kozak jadący 73km/h zamiast 63km/h na70
    >właściwie robi samobójstwo? :-)

    "Janie, wrzuć dwójkę, zajrzyjmy śmierci w oczy." ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 305. Data: 2011-06-23 11:57:12
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 13:22, Pszemol wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > Sugerujesz że kozak jadący 73km/h zamiast 63km/h na70
    > właściwie robi samobójstwo? :-)

    Wedle tutejszej logiki - tak, skoro jazda o 7km/h mniej to złośliwe
    blokowanie drogi, 77 powinna być potencjalnym morderstwem!

    Ochłoń trochę, zanim wsiądziesz za kierownicę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 306. Data: 2011-06-23 12:00:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 13:54:14 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Zabawne, kiedy piszesz "o tym TIR-owcu to wiesz tylko z opowieści", po
    >czym nie znajać drogi ani warunków tłumaczysz, że można tam jechać
    >szybciej. :)

    To ja Ci napiszę, znając drogę i prawdopodobne warunki - można tam
    jechać spokojnie 80 km/h. Sądząc z opisu Tomcio jechał przed
    ciężarówką prowadząc spory sznurek aut. Skąd to wnioskuję? Bo kierowca
    ciężarówki nie mrygałby mu światłami, jeżeli przed Tomciem jechałyby
    inne auta. Nie raz jechałem za takim "gierojem" własnie na zwężkach na
    remontowanej DK8. A są jeszcze tacy, co potrafią co chwila wciskać
    hamulec, bo przekroczyli magiczną liczbę 60 na prędkościomierzu. To
    ten sam typ, co przed każdym fotoradarem staje na hamulcu i zwalnia do
    50 km/h, niezależnie od postawionego ograniczenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 307. Data: 2011-06-23 12:02:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 10:37:33 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >I przez 80km nie ma gdzie wyprzedzić? Ewenement na skalę światową.

    Praktycznie nie. A tam gdzie się da to pewnie Tomcio się nie dał
    wyprzedzić, dając ostro w palnik.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 308. Data: 2011-06-23 12:03:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 10:29:35 +0200, Krzysiek <a...@a...pl> wrote:

    >a może ktoś zna drogę i zdarzyło mu się kilka razy że sarna wybiegła pod
    >koła? Sam jeżdżę w niektórych miejscach 60 km/h gdzie ograniczenie jest
    >do 90. Ba... byłem nawet świadkiem wypadku, jak jechałem właśnie te 60
    >km/h, gdzie gość mnie wyprzedzał i przypier***** w sarnę.

    Nie myślałeś o tym żeby jeździć PKP albo PKS?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 309. Data: 2011-06-23 12:04:38
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 11:35:56 +0200, DoQ wrote:

    >M.in. inne wymagania profili łuków zakrętu

    Ale to chyba nie kosztuje wiele.

    >oraz o ile wiem mniej "przepustów" i mostków dla żabek i foczek.

    No i tu pytanie - chcemy mniej czy wiecej ? Bo jesli tak duzo nie
    trzeba, to mozna zmniejszyc wymogi dla autostrad, jesli trzeba tak
    gesto, to trzeba podniesc wymogi dla ekspresowek.

    A tak swoja droga - to jak sobie te zwierzaki radza ze zwyklymi
    drogami ?

    >To na co wtedy podatek drogowy w paliwie?

    A na co 23% vat, skoro glosowales za 15 ?

    J.

  • 310. Data: 2011-06-23 12:06:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Thursday, June 23, 2011, 12:00:58 PM, you wrote:

> [...]
    > ten sam typ, co przed każdym fotoradarem staje na hamulcu i zwalnia do
    > 50 km/h, niezależnie od postawionego ograniczenia.

    Jerzu, więcej tolerancji - on był zmęczony długą, 60km trasą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl