  • 311. Data: 2011-06-23 12:12:22
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 23/06/2011 11:03, jerzu wrote:

    > Nie myślałeś o tym żeby jeździć PKP albo PKS?

    A nie myślałeś o stanatorium, skoro spychanie z drogi za jazdę 63/70 to
    dla ciebie normalne?

    Odpoczniesz trochę, zrelaksujesz się, podleczysz nadszarpnięte nerwy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 312. Data: 2011-06-23 12:19:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 22:11:32 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Akurat jeździłem tym odcinkiem ostatnio. Fakt, że jak masz trasę 500km a
    >ktoś się turla przepisowo 70km/h może nieźle wk..wić (osobiście krew
    >mnie zalewała jak widziałem "432km left"). Ale z drugiej strony, nie mam
    >prawa wymagać żeby ktoś łamał przepisy - a +- 5-7km/h większej różnicy
    >nie zrobi.

    Tobie nie zrobi. Ale kierowcy ciężarówki, którego goni tacho, często
    robi. Dla niego te +7 km/h może oznaczać "wyśpię się w domu", a przez
    takiego Tomaszka będzie spał kolejną noc na parkingu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 313. Data: 2011-06-23 12:21:10
    Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 10:47:48 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Jakich "wszystkich", poza sfrustrowanym świerem w tirze spychającym do rowu?

    Tych wszystkich jadących za Tomaszkiem i mrygającą ciężarówką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 314. Data: 2011-06-23 12:22:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 11:12:22 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >A nie myślałeś o stanatorium, skoro spychanie z drogi za jazdę 63/70 to
    >dla ciebie normalne?

    Pisałem coś o spychaniu? Odnosiłem się do spychania? Nie? Nie. To sam
    udaj się do sanatorium bo nie ogarniasz tego co czytasz i piszesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 315. Data: 2011-06-23 12:25:47
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 23/06/2011 11:19, jerzu wrote:

    > Tobie nie zrobi. Ale kierowcy ciężarówki, którego goni tacho, często
    > robi. Dla niego te +7 km/h może oznaczać "wyśpię się w domu", a przez
    > takiego Tomaszka będzie spał kolejną noc na parkingu.

    Ryzyko zawodowe. Trafi na Tomaszka, trafi na przytaczany tu już
    zamknięty szlaban, trafi na roboty drogowe, trafi na wypadek, trafi na
    światła, trafi na mgłę, trafi na rolinka wracającego z pola.

    Albo się z tym liczy, albo nie nadaje się do tej pracy. Ja nie narzekam,
    że trzeba czasem w niedzielę przyjść do pracy, bo serwer zdechł. Gdybym
    narzekał, zmieniłbym pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 316. Data: 2011-06-23 12:27:32
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 23/06/2011 11:22, jerzu wrote:

    > Pisałem coś o spychaniu? Odnosiłem się do spychania? Nie? Nie. To sam
    > udaj się do sanatorium bo nie ogarniasz tego co czytasz i piszesz.

    Cały wątek dotyczy spychania z drogi przez jazdę 63/70, czytasz go
    czasem, czy po godzinie zapomniałeś o czym dyskutujemy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 317. Data: 2011-06-23 12:29:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 11:27:32 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Cały wątek dotyczy spychania z drogi przez jazdę 63/70, czytasz go
    >czasem, czy po godzinie zapomniałeś o czym dyskutujemy?

    Akurat mój post tyczył się tego, co zacytowałem. A nie spychania z
    drogi, czego nie pochwalam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 318. Data: 2011-06-23 12:33:16
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 23/06/2011 11:29, jerzu wrote:

    > Akurat mój post tyczył się tego, co zacytowałem. A nie spychania z
    > drogi, czego nie pochwalam.

    Jednym słowem twierdzisz, że rozsądni ludzie powinni jeździć PKS?

    Po drodze do domu mam lasek, ograniczenie do 60. Też niejeden zapierdala
    bo po co, ja już dwa razu musiałem przed hamować, raz przed sarną, drugi
    raz przed jakimiś borsukami czy cholera wie co to biegło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 319. Data: 2011-06-23 12:35:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 11:33:16 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Jednym słowem twierdzisz, że rozsądni ludzie powinni jeździć PKS?

    Jazda 60/90 to jest rozsądek? Jakbym się kierował tak rozumianym
    rozsądkiem to bym na chleb nie zarobił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 320. Data: 2011-06-23 12:40:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 10:42:56 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello DoQ,
    >
    >Nie mam 240KM wymiatacza, mam 106KM, 13-letniego Lanosa. I jakoś
    >potrafiłem przejechać trasę Szczecin-Opole (485km) w 4h 47min jadąc
    >szybko i bez przerwy podczas, gdy poprzedniego dnia, w drugą stronę,
    >zajęło mi to ponad 8h z godzinną przerwą. Poprzedniego dnia jechałem
    >wolniej, choc nie powoli.

    Ale przyznaj - chciales jechac szybko to pojechales trzy godziny
    krocej, czy po prostu warunki sprzyjaly ?
    Tamta trasa (przez Legnice) jest dosc szybka, wiosek malo, FR nie
    strasza, "ekspresowke" oddali - ale jak sie bedzie duzy ruch to
    pojedziesz 70-90 za ciezarowkami i 106 kucykow nie pomoze.

    >Jeśli chcesz gdzieś dojechać naprawdę szybko, to nie potrzeba 240KM
    >tylko żelaznej konsekwencji w utrzymywaniu stałej, dość konkretnej
    >prędkości.

    Nie stalej, tylko mozliwie wysokiej w tych wolnych partiach. W czym
    240KM pomaga, bo tam gdzie wyprzedzanie lanosem grozi kontaktem z
    rowem, mocniejszy wozek daje rade.
    Ale to i tak tylko w srednim ruchu, bo w gesciejszym bedziesz sie
    przebijal po jednej ciezarowce i po godzinie zyskasz moze z 10 km.

    No i konsekwetnie trzeba przez wsie 100, lepiej 120.

    >180 dawało się rozwinąć na krótkich odcinach A4 między Opolem a
    >Legnicą.

    Ale nie mieszajmy autostrad do okreslenia "trasa", przynajmniej dopoki
    ich nie zbudowali :-)

    Choc przyjemnie sie jedzie z wrocka na Slask, czy do Drezna, tylko te
    kapeluszniki przeszkadzaja, co jada 99/110 lewym pasem :-)

    J.