    From: jerzu <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Thu, 23 Jun 2011 12:00:58 +0200

    On Wed, 22 Jun 2011 13:54:14 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Zabawne, kiedy piszesz "o tym TIR-owcu to wiesz tylko z opowieści", po
    >czym nie znajać drogi ani warunków tłumaczysz, że można tam jechać
    >szybciej. :)

    To ja Ci napiszę, znając drogę i prawdopodobne warunki - można tam
    jechać spokojnie 80 km/h. Sądząc z opisu Tomcio jechał przed
    ciężarówką prowadząc spory sznurek aut. Skąd to wnioskuję? Bo kierowca
    ciężarówki nie mrygałby mu światłami, jeżeli przed Tomciem jechałyby
    inne auta. Nie raz jechałem za takim "gierojem" własnie na zwężkach na
    remontowanej DK8. A są jeszcze tacy, co potrafią co chwila wciskać
    hamulec, bo przekroczyli magiczną liczbę 60 na prędkościomierzu. To
    ten sam typ, co przed każdym fotoradarem staje na hamulcu i zwalnia do
    50 km/h, niezależnie od postawionego ograniczenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280