  • 31. Data: 2012-07-19 21:15:35
    Temat: Re: budżetowy składak - co wybrać?
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-19 16:15, Dawid pisze:

    > Ma rację, MSI to badziew.Asrock obecnie ma bardzo przyzwoite płyty.

    MSI od jakiego roku się zmieniło jeśli chodzi o jakość i obsługę i
    obecnie robią dobre płyty tak samo serwis nie wygląda już jak kiedyś
    gdzie kupując MSI kupowało się kota w worku z beznadzieją obsługą.
    Wcześniej najgorszemu wrogowi bym nie kupił :)
    Obecnie najgorszy serwis i jakość ma GB i Asus który potrafi naprawiać a
    i tak wiadomo że za chwilę to znowu padnie.

    > Twoje porady co do sprzętu są żałosne, zachwalasz gówno którego nikt nie
    > kupuje i dodajesz legendy o super hurtowni.

    haha nawet czytać nie potrafisz .. jak byś nie widział to polecam
    właśnie płyty Asrocka bo są tanie, dobre i mało awaryjne do tego mają
    najlepszy serwis w PL nie liczą Intela bo jako jedyne firmy nie
    naprawiają tylko wymieniają na nowe. Tak samo obecnie robi MSI, jak coś
    nie działa to wymieniają na nową sztukę.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 32. Data: 2012-07-19 21:52:38
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > MSI od jakiego roku się zmieniło jeśli chodzi o jakość i obsługę i

    Od roku? To niech jeszcze popracują kilka lat na zmianę opinii, którą
    wypracowali sobie przez kilka ładnych lat.

    > obecnie robią dobre płyty

    Dobre? Jak zwykle wyżyłowane do granic możliwości na rzecz minimalizacji
    kosztów. Po co się pakować w szajs, skoro za parę zł drożej można mieć
    przyzwoitą płytę.

    Remek

  • 33. Data: 2012-07-19 21:54:14
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "kamil" napisał:

    > Czekaj, jak to Chris pisał w wątku o zasilaczach? Że to się nie zdarza? :)

    Bo to bezczelny prymityw.

    Remek

  • 34. Data: 2012-07-19 21:59:52
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik " shaman" napisał:

    > To zasilacz na 100%. Ale sprawa nie jest taka znowu prosta.

    > w mieszkaniu mam topiki a w piwnicy zabezpieczeniem przedlicznikowym jest
    modułowy bezpiecznik
    > automatyczny - czyli tzw. S-ka. Taki automat zawsze działa szybciej niż
    topik

    Ale zawsze wolniej niz uszkadzają się półprzewodniki :) Żaden bezpiecznik
    nie zdąży. Jeśli zadziałało zabezpieczenie zwarciowe to dzieło zniszczenia
    już było dokonane. A przetwornice psują się różnie. Nawet te najlepsze
    potrafią zepsuć się wrednie.

    Remek

  • 35. Data: 2012-07-19 22:01:38
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    > A możesz wyjaśnić w jaki sposób prąd z sieci dostał się do elektroniki HDD
    > dlaczego po włączeniu bezpiecznika strzeliło (głuchy trzask) i
    zaśmierdziało z
    > zasilacza?

    Od kogo oczekujesz wyjaśnień? Przestań go karmić.

    Remek

  • 36. Data: 2012-07-19 22:07:30
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik napisał:

    > A ten automat w piwnicy nie wiem kto wsadził. Mam go tylko
    > ja - pozostałe bezpieczniki na tablicy to staromodne 'korki'.

    Bo znacznie tańsze. Nie ma niczego złego w S-kach oprócz ceny. Trzeba dobrać
    właściwie stopniowanie i same bezpieczniki. Jeśli wcześniej jest szybka
    S-ka, to u siebie również zamontuj o jeden stopień słabszą. Ta w piwnicy
    powinna być zwłoczna, a w domu szybka.

    Remek

  • 37. Data: 2012-07-19 22:50:42
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-19 21:52, Remek pisze:

    > Od roku? To niech jeszcze popracują kilka lat na zmianę opinii, którą
    > wypracowali sobie przez kilka ładnych lat.

    Wiem co nie znaczy że należy ich mieszać z błotem. Dawno temu LG czy
    Samsung robili gówniane TV a teraz to światowa czołówka.

    > Dobre? Jak zwykle wyżyłowane do granic możliwości na rzecz minimalizacji
    > kosztów. Po co się pakować w szajs, skoro za parę zł drożej można mieć
    > przyzwoitą płytę.

    Dla tego zawsze staram się wkładać Asrocka o ile ktoś się nie uprze np.
    na GB :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 38. Data: 2012-07-19 22:52:10
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-19 21:54, Remek pisze:

    > Bo to bezczelny prymityw.

    Przegiąłeś dzieciaku ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 39. Data: 2012-07-20 14:46:21
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-07-19 22:52, Chris pisze:

    > Przegiąłeś dzieciaku ...

    Widzisz, już wszyscy mają dosyć twoich bajek.

  • 40. Data: 2012-07-20 19:55:41
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-20 14:46, Dawid pisze:
    > Widzisz, już wszyscy mają dosyć twoich bajek.

    Tak gdzie się nie znam nie wypowiadam się np. sieci ... a tam gdzie ma
    doświadczenie i znam statystki oraz jak działa branża IT to wypowiadam
    się a jeśli komuś to się nie podoba bo rynek zna tylko z sieci to trudno.
    Nawet w/w osoba w tym temacie zmieniła moją opinię na temat płyt
    Astrocka że niby ja je krytykuję a zawsze i wszędzie polecałem te płyty
    jako tanie i dobre, sam obecnie wsadziłem takie do renderfarmy zamiast
    płyt Intela które były wcześniej.

    Poza tym tu jest bezczelna obraza a nie polemika.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.