  • 41. Data: 2012-01-06 12:59:05
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:je6h2v$2af$1@inews.gazeta.pl...
    > Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-)
    > b.

    Stary już jestem i lubię wygody.

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2012-01-06 13:06:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
    > enduraka nie chce

    Na wetepy toto sie nie nadaje. Wogóle to kiepski wynalazek. Ma tylko to
    magiczne śmigło. Nic więcej. Nigdy więcej nic z tej firmy nie kupię. Only
    japoniec, nic więcej. Sory Kuczu.

    --
    Grzybol

  • 43. Data: 2012-01-07 23:15:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Maga1977 pisze:

    > Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje .

    Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo
    wygina się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga.

    Druga kwestia, to szerokość kierownicy. Jeśli jest wyposażona w
    odważniki i handbary, to często trzeba się nagimnastykować jadąc
    pomiędzy samochodami.

    > nPoprostu ufam niemieckiej precyzji
    > i prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej"

    Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne
    przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem.

    Nieprzemyślane rozwiązanie uchwytu pod kufer centralny. Po zamontowaniu
    uchwytu musisz zdjąć tylną pokrywę zadupka, przez co ktoś może wypiąć i
    buchnąć kanapę.

    Z awarii (u poprzedniego właściciela) - moduł ABS, pompa hamulca tylnego
    (u mnie).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 44. Data: 2012-01-08 09:50:54
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jeajna$miu$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo wygina
    > się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga.

    no nie, zgina sie w rękach? :-)

    > Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne
    > przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem.

    no własnie , własciwie wszystko jest nieelastyczne bo można to zepsuś
    sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a :-)

    b.

  • 45. Data: 2012-01-08 10:18:57
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Budyń pisze:
    > jest nieelastyczne bo można to zepsuś
    > sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a

    Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie
    łamiotsa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 46. Data: 2012-01-08 14:18:28
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jebqir$gmf$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie
    > łamiotsa.

    a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało - tzn
    dziurawe drogi to i owszem, ale jednak drogi. Ja na swoim mialem szosowe
    anakiny i to był bardzo dobry zestaw - nawet jednego misia na hajabuzie
    zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos tak dziwnie
    jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a potem gdzies
    został :-)))

    b.

  • 47. Data: 2012-01-08 15:27:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > hajabuzie zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos
    > tak dziwnie jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a

    To musiała tą buzą babcia zapierdalać.

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2012-01-08 15:54:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Budyń pisze:

> [...]
    > zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos tak dziwnie
    > jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a potem gdzies

    Ja też zrezygnowałem z domyślnych metzelerów enduro sahara na rzecz
    anakinów. Więc nie łudzę się że będę nim taplać się w błotku.
    Pamiętam, że jak zmieniłem zużytego Mitasa E08 na Anakina byłem w szoku,
    motocykl zmienił się nie do poznania. Szlifowanie butów w zakrętach
    stało się przyjemnością a nie szukaniem guza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2012-01-08 16:45:05
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To musiała tą buzą babcia zapierdalać.

    to był typowy miszcz prostej, na winklach faktycznie radził sobie jak babcia
    :-)

    b.

  • 50. Data: 2012-01-11 21:08:03
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-01-05 22:55, AZ pisze:

    > Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
    > zamowic Twist of the Wrist.

    Mam obie cześci tego w .pdf. Chcesz?:)

    --
    Qlfon, Lublin