-
31. Data: 2012-01-05 21:13:08
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: amos <g...@g...com>
On 5 Sty, 21:25, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
> To od razu uslyszysz, ze masz zla pozycje, hehe :-)
>
Nie odbieraj kolegom ich zaslug. To Artur ma zla pozycje! :D
--
amos
-
32. Data: 2012-01-05 21:13:48
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>
Użytkownik "Maga1977"
> Zalogowalam sie na portalo stricte BMW, duzo juz wiem , tam sa bardziej
> przyjazni informatorzy
ale przedstawilas sie? bo z tego co slyszalam, to zrobilo sie tam
towarzystwo wspolnej adoracji
piszesz caly czas o f650gs - ale ciagle nie napisalas, czy ten prawdziwy
(teraz znowu produkowany, ale z inna literka) czy ten dwucylindrowy.
doprecyzuj czego szukasz, bo tak jak pisali - maly gs jednocylindrowy jest
troszke wyzszy (w sumie - nie wiem czym strasza - chyba chlopaki maja
krotkie nogi, albo myla z wersja dakar), natomiast ten gs 650 z silnikiem
800 jest po prostu niski.
--
ania
-
33. Data: 2012-01-05 21:39:01
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>
amos napisal
> On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
>> Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650,
> Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.
> Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu
> zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
> kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.
> W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
> zabraknac dlugosci nogi.
> --
> amos
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
cm, jezdzilam juz na takim pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie
mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
34. Data: 2012-01-05 21:55:10
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-01-05, amos <g...@g...com> wrote:
>> To od razu uslyszysz, ze masz zla pozycje, hehe :-)
>>
> Nie odbieraj kolegom ich zaslug. To Artur ma zla pozycje! :D
>
Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
zamowic Twist of the Wrist.
--
Artur
ZZR 1200
-
35. Data: 2012-01-05 22:25:58
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>
Maga1977 napisal
> amos napisal
>> On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
>>> Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650,
>> Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.
>> Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu
>> zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
>> kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.
>> W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
>> zabraknac dlugosci nogi.
>> --
>> amos
> Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
> cm, jezdzilam juz na takim pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie
> mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
A apropo twist of the wrist, czytalam troche, ciekawa pozycja
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
36. Data: 2012-01-06 00:14:02
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: marider <2...@g...pl>
W dniu 2012-01-05 22:55, AZ pisze:
> On 2012-01-05, amos<g...@g...com> wrote:
>>> To od razu uslyszysz, ze masz zla pozycje, hehe :-)
>>>
>> Nie odbieraj kolegom ich zaslug. To Artur ma zla pozycje! :D
Znaczy co, malo postow w miesiacu nabija? ;D
> Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
> zamowic Twist of the Wrist.
Mam to chyba gdzies w pdfie i 2-ga czesc w divx. Use google, nie Amazona
;) Z reszta chyba nawet po polskiemu to sie w koncu ukazalo..
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
-
37. Data: 2012-01-06 09:41:05
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1@grupy.scigac
z.pl...
> Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
> cm,
Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.
--
Grzybol
-
38. Data: 2012-01-06 10:06:23
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: "Budyń" <b...@g...pl>
Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:je6fkn$3q1$1@mx1.internetia.pl...
> 2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
> specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych
> momentach co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów
> techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po
> kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą.
Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-)
b.
-
39. Data: 2012-01-06 10:49:30
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>
Grzybol napisal
> Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
> news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1@grupy.scigac
z.pl...
>> Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
>> cm,
> Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
> się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
> 2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
> specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
> co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
> Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
> jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
> że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
> 2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
> F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
> innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
> sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.
Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym
kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne,
poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
enduraka nie chce
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
40. Data: 2012-01-06 11:07:25
Temat: Re: bmw f 650 gs
Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>
Maga1977 napisal
> Grzybol napisal
>> Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
>> news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1@grupy.scigac
z.pl...
>>> Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
>>> cm,
>> Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
>> się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
>> 2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
>> specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
>> co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
>> Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
>> jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
>> że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
>> 2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
>> F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
>> innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
>> sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.
> Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym
> kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
> Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne,
> poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
> Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
> Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
> enduraka nie chce
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje . W savage
czesto mialam problemy z alternatorem, zarl tez olej jak smok
i za kazdym razem jakos sobie poradzilam. Nie sztuka kupic moto o ktorym
nir ma sie pojecia, nie wiedzac nawet jaki rodzaj silnika posiada
Zalozyc szpanerskie ciuchy i lans, zatem marka nie jest dla mnie
najistotniejsza. Smiglo mam w dupie. Poprostu ufam niemieckiej precyzji i
prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej"
Dalej czekam na opinie innych jesli chodzi o eksploatacje....
Pozdrawiam...M
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/