  • 1. Data: 2012-01-03 12:04:57
    Temat: Bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, jestem zainteresowana kupnem motocykla bmw f 650 gs, prosze o
    opinie.

  • 2. Data: 2012-01-03 12:20:24
    Temat: Re: Bmw f 650 gs
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam, jestem zainteresowana kupnem motocykla bmw f 650 gs, prosze o
    > opinie.

    zajebisty motur, taki damski, wiem bo miałem :) Szukaj modeli nie z
    pierwszych 2 lat produkcji czyli od 2002 chyba.

    b.

  • 3. Data: 2012-01-03 14:51:33
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 3 Sty, 13:04, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Witam, jestem zainteresowana kupnem motocykla bmw f 650 gs, prosze o
    > opinie.

    a zapraszam http://f650gs.pl/
    tu się dowiesz wszystkiego:)

    grzech
    pegi

  • 4. Data: 2012-01-03 16:58:50
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 03-01-2012 13:04, Maga1977 pisze:
    > Witam, jestem zainteresowana kupnem motocykla bmw f 650 gs, prosze o
    > opinie.

    Opinie o pomyśle zakupu moto?
    Moim zdaniem zajebista koncepcja!
    popieram w całej rozciągliwości! ;)

    na motongach sie nie znam, przez te ignorancje kupiłem włoszczyzne do
    zupy :/

    > --

    Pozdro
    TaDzik

  • 5. Data: 2012-01-03 20:33:45
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Budyń napisal

> [...]

    > zajebisty motur, taki damski, wiem bo miałem :) Szukaj modeli nie z
    > pierwszych 2 lat produkcji czyli od 2002 chyba.

    A co sadzisz o bmce G 650 X Country?

  • 6. Data: 2012-01-03 20:40:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Budyń napisal

    z.pl...

    > A co sadzisz o bmce G 650 X Country?

    nic, nie mialem :-)

    b.

  • 7. Data: 2012-01-03 21:21:18
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2012, 13:04:57 UTC+1 użytkownik Maga1977 napisał:
    > Witam, jestem zainteresowana kupnem motocykla bmw f 650 gs, prosze o
    > opinie.
    Na kazdym porzadnym forumie wypada przedstawic sie w dziale Powitania gdzie
    serdecznie zapraszamy.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 8. Data: 2012-01-04 06:08:47
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2012-01-03 22:21, doktorski pisze:
    > Na kazdym porzadnym forumie wypada przedstawic sie w dziale Powitania gdzie
    serdecznie zapraszamy.

    > pzdr, dr
    > 14/525/400

    hehehe!!!

    --
    _______
    Songoku

  • 9. Data: 2012-01-05 08:09:06
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    doktorski napisal

    > Na kazdym porzadnym forumie wypada przedstawic sie w dziale Powitania gdzie
    serdecznie zapraszamy.

    > pzdr, dr
    > 14/525/400
    Niestety nie znalazlam takiego dzialu, znalazlam natomiazt funbike'a dla
    siebie. Pozdrawiam Maga

  • 10. Data: 2012-01-05 08:54:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > serdecznie zapraszamy.

    > Niestety nie znalazlam takiego dzialu, znalazlam natomiazt funbike'a dla
    > siebie. Pozdrawiam Maga

    jaja sobie z ciebie robią bo jestes naiwną ofiarą oszustów ze scigacza,
    mozesz ich smiało opier...ić

    b.