  • 1. Data: 2012-01-03 12:59:11
    Temat: skuter
    Od: olek0114 <olek0114@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam chcialbym dzis tu i teraz dowiedziec sie jakim waszym zdaniem jest
    lepszy skuter a mianowicie chodzi mi o 3 skutery i ktory lepszy , i nie
    drogi w utrzymaniu :
    1 Gilera Runner SP 50
    2 Peugeot Jet C-tech Force
    3 Peugeot Speedfight 2 IRON-X

  • 2. Data: 2012-01-03 13:39:08
    Temat: Re: skuter
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Cos ten sikacz przechodzi na skutery i inne (wczesniejszy post o BMW GS
    Czyzby jakas nowosc w 2012 ze lans bedzie na skuterach i turystykach haha

    > Witam chcialbym dzis tu i teraz dowiedziec
    Arogancja typowa dla sikaczy haha

  • 3. Data: 2012-01-03 16:38:24
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-03 13:59, olek0114 pisze:
> [...]
    > lepszy skuter a mianowicie chodzi mi o 3 skutery i ktory lepszy , i nie
    > drogi w utrzymaniu : 1 Gilera Runner SP 50 2 Peugeot Jet C-tech Force 3

    Kuzwa nie wiem, mam Yamahi ale zima i sie dopiero sklada..

    > --

    To moze jakies podforum skutery.scigaczowe.pl? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki