  • 1. Data: 2012-01-03 17:04:55
    Temat: sezon 2012 rozpoczety!
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
    lansowo-turystycznych

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 2. Data: 2012-01-03 19:08:15
    Temat: Re: sezon 2012 rozpoczety!
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 03 Jan 2012 18:04:55 +0100, Andrzej <s...@w...pl>
    wrote:

    > widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
    > lansowo-turystycznych

    No ja sobie polatałem 1 stycznia. Taka bardzo wiosenna ta zima,
    nie powiem żebym narzekał :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2012-01-03 20:34:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2012, 18:04:55 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
    > widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
    > lansowo-turystycznych
    A to sezon 2011 sie w ogole skonczyl? Bo jakos nie zauwazylem...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 4. Data: 2012-01-03 20:37:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-03, Andrzej <s...@w...pl> wrote:
    > widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
    > lansowo-turystycznych

    Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
    takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-03 20:42:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 21:37, AZ pisze:

    > Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
    > takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

    No i tak zazwyczaj jestem w czołówce ponieważ prawdziwi motocykliści na
    Sylwestra jeżdżą motocyklem:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-01-03 20:56:43
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 3 Sty, 21:37, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
    > takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

    Czyli nie jestem prawdziwym motocyklistą. Prawdziwy motocyklista
    bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie. I wobec
    tego zachodzi implikacja jeśli jesteś prawdziwym motocyklista =>
    jesteś motocyklista, ale już w drugą stronę niestety nie, jesteś
    motocyklista => nie koniecznie jesteś prawdziwym motocyklista.
    Powiedziałbym nawet więcej, że jeśli jesteś motocyklistą to jest
    naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jesteś również prawdziwym
    motocyklistą.

  • 7. Data: 2012-01-03 21:05:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-03, Ryback <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > Powiedziałbym nawet więcej, że jeśli jesteś motocyklistą to jest
    > naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jesteś również prawdziwym

    Hmmm... A co Ty taki sztywny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-01-03 21:24:26
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 3 Sty, 22:05, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Hmmm... A co Ty taki sztywny?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Heh żartowałem sobie, zapomniałem dodać tylko " :-) " i dlatego wyszło
    że sztywniak. SNR 2012 !!!

  • 9. Data: 2012-01-04 00:13:08
    Od: marider <2...@g...pl>

    > Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
    > takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

    Tak samo jak nie ma cen zimowych ani okazji ani dobrych i tanich
    motocykli ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2012-01-04 07:13:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-03 21:34, doktorski pisze:
    > A to sezon 2011 sie w ogole skonczyl?

    tak, w sylwestrowa noc.

    --
    Kuczu