  • 1. Data: 2012-01-03 20:02:18
    Temat: bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650, 8 lat jezdzilam na
    suzuki savage 650, mocno przerobionym, zupelnie inna technika
    jazdy.......zupelnie nie wiem od czego zaczac, cenne beda dla mnie
    wszelkie info.......

  • 2. Data: 2012-01-04 07:01:02
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > suzuki savage 650, mocno przerobionym, zupelnie inna technika
    > jazdy.......zupelnie nie wiem od czego zaczac, cenne beda dla mnie
    > wszelkie info.......

    Aaaa, to zupełnie inna sprawa. Na beemka wsiadasz odwrotnie - kierownice
    masz mieć na plecach, lusterko wsteczne na tylnim błotniku. To zupełnie inna
    technika jazdy. Nie wiem czy Ci się uda...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-01-04 07:41:39
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650, 8 lat jezdzilam na

    tu pytaj: f650gs.pl/

    grzech
    pegi

  • 4. Data: 2012-01-04 08:57:21
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Grzybol napisal

> [...]

    > masz mieć na plecach, lusterko wsteczne na tylnim błotniku. To zupełnie inna
    > technika jazdy. Nie wiem czy Ci się uda...

    Ale jestes dowcipny,chodzilo mi o wymiane doswiadczen a nie glupie
    komentarze, moj motocykl byl bardzo niski, spacerowki maxymalnie wysuniete
    do przodu, bardzo szeroka kierownica i i widelec dluzszy o 40 cm, ostatni
    raz na enduro latalam 10 lat temu, ale bylo male 250 poj.teraz musze tez
    zupelnie inna odziez skompletowac, jestem laikiem w temacie i nie zgrywam
    takiej ktora wszystko wie, poprostu chce sie czegos dowiedziec, po to ten
    portal jest, interesuje mnie wszystko , jakie buty, kurtka , kask
    itd...... Gdyz praktycznie nie mam znajomych smigajacych na takim
    sprzecie, hmmmm sami harleyowcy

  • 5. Data: 2012-01-04 09:16:32
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > portal jest, interesuje mnie wszystko , jakie buty, kurtka , kask Wysłano

    Tobie sie wydaje ze piszesz na portal scigacza, otóz piszesz na grupe
    dyskusyją dostępną różnymi metodami np
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/top
    ics?hl=pl&lnk
    Portal oszukuje sugerując ze forum to jego własna twórczosc, a tak naprawde
    sciąga i wysyła posty z grupy dyskusyjnej, która to, wiem ze niemożliwe,
    nawet nie jest forum.

    A niestety, starym bywalcom grupy w ogóle nie chce sie pisac o motocyklach,
    nowi nic nie wiedzą, a różni młodzi którzy cos wiedzą nie trafiają do
    usenetu tylko na różne forumy czego i tobie życzę, tam sie dowiesz wiecej
    :-)

    b.

  • 6. Data: 2012-01-04 09:55:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Maga1977 pisze:

    > Ale jestes dowcipny,chodzilo mi o wymiane doswiadczen a nie glupie
    > komentarze, moj motocykl byl bardzo niski, spacerowki maxymalnie
    > wysuniete do przodu, bardzo szeroka kierownica i i widelec dluzszy o 40

    Generalnie, f650gs skręcają dużo przyjemniej niż czopery. Jeśli
    problemem jest wzrost, przmierz się gdzieś do obniżonej wersji gs-a.
    Obniżanie jest możliwe przez zmianę kanapy, wymianę dogbones +
    wpuszczenie głębiej lag.
    Jakoś materiałów w gsie dość słaba, więcej szczegółów znajdziesz na:

    faq.f650.com

    Słabej jakości pokrywy kufrów, kiepskie spasowanie plastików.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2012-01-04 10:31:02
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 10:16:32 +0100, Budyń napisał(a):

    > forumy

    Ja nie wiem, kto wymyślił tę formę, ale ona po prostu żondzi :>
    --
    marcin

  • 8. Data: 2012-01-04 11:07:30
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2012-01-04 09:57, Maga1977 pisze:
    (...)
    po to ten portal jest, interesuje mnie wszystko ,
    > jakie buty, kurtka , kask itd...... Gdyz praktycznie nie mam znajomych
    > smigajacych na takim sprzecie, hmmmm sami harleyowcy

    To nie jest żaden portal! To jest grupa dyskusyjna, podpięta pod scigacza!

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 9. Data: 2012-01-04 16:09:35
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 4 Jan 2012 08:57:21 +0000 (UTC), Maga1977
    <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    > Jestem laikiem w temacie i nie zgrywam
    > takiej ktora wszystko wie, poprostu chce sie czegos dowiedziec, po
    to ten
    > portal jest, interesuje mnie wszystko , jakie buty, kurtka...

    Popieram Twoja chcec do poglebiania wiedzy ale wkradl sie drobny blad.

    To jest usenet z bramka via www na obcym portalu.
    Poguglaj cokolwiek o usenecie

    --
    Glub
    SW-T400

  • 10. Data: 2012-01-05 08:13:14
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Glub napisal

    > to ten

    > Popieram Twoja chcec do poglebiania wiedzy ale wkradl sie drobny blad.

    > To jest usenet z bramka via www na obcym portalu.
    > Poguglaj cokolwiek o usenecie

    Troche poszukalam, dzis jade cos obejrzec, mam na oku dwa w okolicach
    Krakowa......pozdr. Maga