  • 1. Data: 2012-01-03 18:48:26
    Temat: Re: Jazda z Uni?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 18:29:34 +0100, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Czyli nie byles nie widziales ale wiesz...
    > Demokracja w Rosji jest dokladnie taka sama jak USA - czyli jesliplacisz
    > podatki i nie podskakujesz jest ok. Z tym ze Rosja jeszcze niema prawa
    > legalnie pozwalajacego nazywania opozycji terrorystami.

    O, nie, USA daleko do klasycznej idealnie kulistej demokracji, ale jak na
    razie jeszcze się nie posunęli do fałszowania wyborów. A w Rosji to
    standardowa praktyka od lat.

    http://antonnikolenko.blogspot.com/2011/12/russian-l
    egislative-elections-2011.html

    Chociaż nie wiem, czy powinieneś się wypowiadać na temat tego, że w Rosji
    jest tak samo jak w USA - czy byłeś i żyłeś przez parę lat w USA żeby móc
    porównywać je z Rosją? Bo jeżeli nie, to według swojej metodologii nie
    wiesz o czym piszesz i nie powinieneś się wypowiadać.

    A wracając od porównania - wybór między Rosją a USA to trochę jak wybór
    między dysfunkcyjną rodziną, w które jest się bitym przez ojca, albo
    dysfunkcyjną rodziną, w której jest się psychicznie nękanym przez matkę.

    Ani oligokracja Rosji, ani korporacyjna lobbykracja USA nie są wymarzonymi
    ustrojami, w USA ląduje się w więzieniu albo pobitym z innych powodów niż w
    Rosji i nie fałszują u siebie wyborów, bo nie muszą - obie partie są na
    garnuszkach wielkich korporacji. Ale co z tego? Obrona ZSRR argumentem "a
    w USA murzynów biją" jest stara i sprawdzona, tylko że przy porównywaniu
    Unii do Rosji niezbyt stosowna.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650