  • 11. Data: 2010-12-04 20:34:37
    Temat: Re: bezpiecznik S B10 w samochodzie
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 18:32:28 +0100, Desoft napisał(a):

    > Jeżeli już znajdziesz taki który będzie pasował (na prąd stały), to wstaw o
    > takim amperażu jak oryginał. W tym miejscu nie ma odstępstw.

    Są eski uniwerslne, AC/DC, z charakterystyką typu K. Na pewno produkuje
    je ABB (w wersji dwubiegunowej). Jak potrzeba to mogę w poniedziałek
    sprawdzić w pracy dokładny symbol.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 12. Data: 2010-12-04 22:45:13
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Chcę mieć dostęp do klem akumulatora bez podnoszenia maski. Jak gdzieś
    > pracuje gdzie nie ma jeszcze podłaczonego 230V. Lampa, wkrętarka itp.
    > Przewód nie sztukowany, pewny, o niezłej wydajności, bez iskrzenia i
    > żeby nie spalić przy okazji samochodu (priorytet).

    To faktycznie przydałby się bezpiecznik automatyczny.
    Na jaki prąd, to już zależy tylko od Ciebie i akumulatora (rozładowanie)
    Pytanie tylko jaki będzie łatwiej/taniej kupić.

    --
    Desoft

  • 13. Data: 2010-12-06 20:26:18
    Od: "ArturVF500" <a...@-...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy są jakieś niebezpieczeństwa zastosowania esów
    > np niezadziałanie przy -20st mrozu i pożar?

    szkoda kombinacji; masz specjalne bezpieczniki do instalacji
    niskonapieciowych - uzywane sa na przyklad w autobusach; podjedz na jakis
    warsztat PKS, MZK - podpowiedza gdzie kupic, moze odstapia;)