  • 1. Data: 2010-12-02 21:51:39
    Temat: Co mam nie tak ustawione
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    pomozcie nie moge wogole czytac nic na grupie bo zamiast polskich znakow mam
    tylko krzaczki.
    Ponoć również źle mi koduje tekst.
    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-12-02 22:20:38
    Temat: Re: Co mam nie tak ustawione
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2010-12-02 22:51, Zbyszek pisze:
    > Witam
    > pomozcie nie moge wogole czytac nic na grupie bo zamiast polskich znakow mam
    > tylko krzaczki.

    Jeśli używasz thunderbirda, to on tak czasami ma. Bug nienaprawiony od
    ładnych kilku lat.

    > Ponoć również źle mi koduje tekst.

    wg mnie dobrze:

  • 3. Data: 2010-12-03 00:19:16
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 12/02/2010 05:20 PM, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Jeśli używasz thunderbirda, to on tak czasami ma. Bug nienaprawiony od
    > ładnych kilku lat.

    U mnie wyświetla poprawnie. Krzaki pokazuje tylko w postach z błędna
    deklaracją kodowania.
    Można ustawić domyślne kodowanie, które będzie używane jeśli w
    nagłówkach nie będzie odpowiedniej informacji:
    prawy klawisz na nazwie grupy->Properties->Default Character Encoding.
    Można też zmusić czytnik żeby używał tego kodowania do wszystkich
    wiadomości na grupie (ptaszek pod wyborem domyślnego kodowania), ale
    IMHO to jest desperackie rozwiązanie, które zemści się przy pierwszej
    wiadomości kodowanej w unicode.

    Wygląda OK.

    j.

  • 4. Data: 2010-12-03 08:42:50
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2010-12-03 01:19, Jacek Radzikowski pisze:

> [...]
    > wiadomości na grupie (ptaszek pod wyborem domyślnego kodowania), ale
    > IMHO to jest desperackie rozwiązanie, które zemści się przy pierwszej

    Miałem na myśli taki bug, że wyświetla wiadomość prawidłowo, potem
    przechodzisz do innej wiadomości i jak się cofniesz, to wcześniej
    wyświetlana prawidłowo wiadomość, nagle ma ustawione ISO-8859-1 i
    wychodzą krzaki.

  • 5. Data: 2010-12-03 19:06:32
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Witam
    > pomozcie nie moge wogole czytac nic na grupie bo zamiast polskich znakow
    mam
    > tylko krzaczki.
    No to jak przeczytasz odpowiedzi ;-)
    S.

  • 6. Data: 2010-12-03 19:18:46
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 12/03/2010 03:42 AM, Tomasz Wójtowicz wrote:
> [...]
    > przechodzisz do innej wiadomości i jak się cofniesz, to wcześniej
    > wyświetlana prawidłowo wiadomość, nagle ma ustawione ISO-8859-1 i

    Hm, nie zauważyłem tego u siebie.
    Zrozumiałem że Zbyszkowi chodzi o to że żadne wiadomości nie wyświetlają
    się poprawnie.

    j.

  • 7. Data: 2010-12-03 21:26:08
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > mam
    > No to jak przeczytasz odpowiedzi ;-)
    > S.

    Częściowo się domyślam i jakoś jest. :)

    Zbyszek

  • 8. Data: 2010-12-03 22:29:32
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Cz&ecirc;&para;ciowo si&ecirc; domy&para;lam i jako&para; jest. :)
    >
    > Zbyszek
    >
    > --
    > Wys&sup3;ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    Proste metody mam już za sobą strona kodowa to iso 8859-2
    wszystko na nic

    Pozdrawiam Zbyszek

  • 9. Data: 2010-12-04 11:33:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.12.2010 23:29, Zbyszek pisze:

    > Proste metody mam już za sobą strona kodowa to iso 8859-2
    > wszystko na nic
    Patrzac po naglowkach - piszesz z webinterface onetu - a on nie dziala.
    Masz do wyboru trucie dupy onetowi (myśle, ze powodzenie rownie
    prawdopodobne jak przekonanie googli, ze ich interface nie dziala od
    wielu lat), albo "trudniejsze rozwiązanie" - instalacja thunderbirda
    (ewentualnie OE+powertools) - będzie Ci się lepiej czytac (bo nie trzeba
    czekac na przeladowanie calej strony zeby zobaczyc odpowiedz i bedzie
    dzialac.

    Michoo

  • 10. Data: 2010-12-04 13:16:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

> [...]
    > Masz do wyboru trucie dupy onetowi (myśle, ze powodzenie rownie
    > prawdopodobne jak przekonanie googli, ze ich interface nie dziala od

    Właściwie to najlepszym rozwiązaniem byłoby jakieś zbiorowe trucie dupy
    onetowi (i innym podobnym), aby wreszcie powyłączali w cholerę te swoje
    usenetowe bramki WWW. Od razu by się wszystkim lepiej zrobiło. Wiem, mało
    to realne, ale pomarzyć można.

    --
    Jarek