  • 1. Data: 2010-12-04 14:26:33
    Temat: powiadomienie albatros
    Od: "Edmund" <e...@w...pl>

    Witam.
    Mam system powiadamiania GSM Albatros, który ma wejścia reagujące na masę i
    wejścia reagujące na zmianę stanu. Mam podłączone wszystkie wejścia
    reagujące na masę i chcę podłączyć jeszcze jeden czujnik (barierę
    podczerwieni). Ponieważ nie wiem jak to zrobić proszę o łopatologiczną
    podpowiedz jak należy prawidłowo łączyć z wejściem reagującym na zmianę
    stanu.

  • 2. Data: 2010-12-04 17:35:52
    Temat: Re: powiadomienie albatros
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Edmund pisze tak:

    > Mam system powiadamiania GSM Albatros

    "Urządzenie w tej wersji nie jest urządzeniem samoistnym i wymaga
    podłączenia do tzw. urządzenia detekującego." o Bosz :)

    > Mam podłączone wszystkie wejścia reagujące na masę i chcę
    > podłączyć jeszcze jeden czujnik

    Może użyj diod prostowniczych np 1N4007. Ich katody (te z białym
    paskiem) połącz do wejścia a anody do czujników.

    > jak należy prawidłowo łączyć z wejściem reagującym na zmianę
    > stanu

    Zmiana stanu to przejście napięcia na kabelku ze stanu L czyli zero
    woltów do H czyli na przykład 12 woltów lub odwrotnie z H na L.

    Czyli ile napięcia jest nie ważne a liczy się sam fakt zmiany.

    Podaj link do tego alarmu bo nie wiadomo co poeta miał na myśli pisząc
    polską instrukcję.

    --
    Piotr