  • 11. Data: 2011-09-14 20:49:11
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Albo przeciwnie -- zastanowił się
    > (choć krótko) i doszedł do wniosku, że klient będzie się cieszył
    > tym, że jak wyjmie kartę, to mu nie będą grzebać w pamięci.

    Praktycznie żadne utrudnienie - trzeba włożyć jakąkolwiek inną kartę.

  • 12. Data: 2011-09-14 20:52:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 22:11, Pszemol pisze:

    > Z ciekawości sprawdziłem jak się zachowuje mój iPhone 4
    > z systemem operacyjnym w wersji 4.3.3. Włączony bez SIM
    > pisze u góry na ekranie "No SIM" ale wszystko co nie
    > wymaga połączenia z siecią działa. Można np. otworzyć
    > program poczty i czytać/edytować listy offline...

    Syfon 4 ma wifi chyba?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2011-09-14 20:53:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > wymaga połączenia z siecią działa. Można np. otworzyć
    > program poczty i czytać/edytować listy offline...

    Tylko offline? Czyli Wi-Fi też nie działa? Słabiutko.
    To już nawet ów badziewny Huawei, rozdawany przez Play, pozwala bez
    wetkniętej karty SIM przeglądać pocztę i www online. Ale nie martw się, co
    prawda premierę iPhone 5 prze(sz)czekasz uwiązany na smyczy cyrografu z
    AT&T, ale na IPhone 6, w którym być może ten rewolucyjny fiuczer będzie już
    dostępny, pewnie już się załapiesz.

    > Do telefonu włączonego bez SIMa można SIMa włożyć
    > w czasie pracy, bez wyłączania go

    No i...? Przecież to jest funkcja sprzętowa, tak się zachowuje nawet goły
    modem GSM G20/24, instalowany w prostych rejestratorach, bez wymyślnego
    systemu operacyjnego. Czym się tu podniecać?

    JoteR

  • 14. Data: 2011-09-14 21:08:17
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Tak mnie naszła refleksja. Nie mogę używać mojej nowej zabawki,
    > kupionej przedwczoraj legalnie, simlock free, która ma tryliard funkcji
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    JAKA ZABAWKA? MIŚ PRZYTULANKA?
    Pewnie gefjon ;)))))

    Feromon

  • 15. Data: 2011-09-14 21:16:36
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-14 06:33, PiteR pisze:
> [...]
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    Podaj wreszcie jaki model i system, albo przyznaj, że nie umiałeś ominąć
    menu wpisywania PINa.

    MD

  • 16. Data: 2011-09-14 21:18:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Pyra napisał:

    > Praktycznie żadne utrudnienie - trzeba włożyć jakąkolwiek inną kartę.

    *Teoretycznie* żadne, *praktycznie* bywa znaczące -- można nie miec pod
    ręką żadnej karty, tak jak w opisywanym przypadku. Natomiast wietrzenie
    przy tej okazji *zmowy producentów*, to mi brzozami smoleńskimi pachnie.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2011-09-14 21:20:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Syfon 4 ma wifi chyba?

    Syfon 4 ? :-)))) Tego jeszcze nie słyszałem...
    Wifi ma, ale testowałem w okolicy gdzie nie było routera wifi.
    Chcesz abym przetestował w domciu? Zależy Ci na tej wiedzy?

  • 18. Data: 2011-09-14 21:23:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j4r498$r11$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko offline? Czyli Wi-Fi też nie działa? Słabiutko.

    Nic takiego nie napisałem. Nie testowałem z wifi.

    > No i...? Przecież to jest funkcja sprzętowa, tak się zachowuje nawet goły
    > modem GSM G20/24, instalowany w prostych rejestratorach, bez
    > wymyślnego systemu operacyjnego. Czym się tu podniecać?

    A podniecasz się? Bo ja nie... Są jednak telefony gdzie nie
    można ani wyjąć ani włożyć SIMa w czasie pracy telefonu.
    W szczególności jedyna Nokia jaką posiadam, 5630, ma
    SIMa zablokowanego tak, że trzeba wyjąć baterię aby go
    wymienić. To gwarantuje że nie da się podmienić SIMa
    w czasie pracy...

  • 19. Data: 2011-09-14 21:31:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > wymaga połączenia z siecią działa. Można np. otworzyć
    > program poczty i czytać/edytować listy offline...

    Taki świeżo wyjęty z pudełka też?

  • 20. Data: 2011-09-14 21:35:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 23:20, Pszemol pisze:
    > "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Syfon 4 ? :-)))) Tego jeszcze nie słyszałem...
    > Wifi ma, ale testowałem w okolicy gdzie nie było routera wifi.
    > Chcesz abym przetestował w domciu? Zależy Ci na tej wiedzy?

    Niespecjalnie. OIDP konfigurowałem Wifi szwagierce i trochę mnie
    zdziwiło, że bez SIMa działa offline.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi