  • 11. Data: 2009-03-10 11:39:50
    Temat: Re: badania - jakie lustrzanki kupują Polacy - wyniki
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gp5av5$oq$1@node1.news.atman.pl>,
    b...@n...pl nabazgrał:

    > To dlaczego tam są niższe modele tylko, marzą raczej o wyższych
    > modelach, a z tego co widać to tak naprawdę najniższe modele są.

    Bo o takich wiedzą? Skąd mieliby wiedzieć, że mają marzyć o D3x?
    Marzą o takiej jak ten tam w telewizji, z czerwonym paskiem przy
    palcu - sąsiad mówi, że to Nikon. Więc patrzą, i widzą - reklama
    Nikona! Tak, lustrznka Nikona nazywa się D90! To dawaj zobaczyć,
    czy na nią stać. Nie stać? To mo może będzie coś tańszego...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 12. Data: 2009-03-10 14:21:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    b...@n...pl pisze:

    > To dlaczego tam są niższe modele tylko, marzą raczej o wyższych
    > modelach, a z tego co widać to tak naprawdę najniższe modele są. To może
    > być 10 najpopularniejszych lustrzanek w sprzedaży, ale nie wiem czy
    > kolejność odpowiednia. Raczej D90 nie widziałbym na pierwszymi miejscu.

    moze dlatego ze filmy kreci...? ;)
    Marx

  • 13. Data: 2009-03-10 19:44:04
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd b...@n...pl napisał(a):

    > To dlaczego tam są niższe modele tylko, marzą raczej o wyższych
    > modelach, a z tego co widać to tak naprawdę najniższe modele są.

    A widziałeś gdziekolwiek, poza prasą fachową, reklamę choćby EOSa 5D Mk
    II czy Nikona D700? :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 14. Data: 2009-03-12 19:02:09
    Od: a402 <z...@o...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Bo o takich wiedzą? Skąd mieliby wiedzieć, że mają marzyć o D3x?

    A dlaczego D3X a nie D3 albo D700?

  • 15. Data: 2009-03-12 19:21:14
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@o...pl>,
    a402 nabazgrał:

    > A dlaczego D3X a nie D3 albo D700?

    Powiadasz więc, że reklamy D3 pojawiają się na billboardach?
    Chyba za rzadko z domu wychodzę ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )