  • 1. Data: 2009-04-07 12:08:47
    Temat: Jaki aparat - pod kątem zdjęć, które robię...
    Od: "Rob" <t...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    W tym tygodniu, chciałbym wreszcie wymienić swój aparat (canon a510) na coś
    bardziej współczesnego :)
    Poruszam się w klimatach:
    http://www.dkaminski.yoyo.pl/

    Myślę o zakupie Canona sx10. Myślałem o lustrzance, ale nie wiem czy jest
    sens kupić "byle lustrzankę", jeśli nie chcę przekroczyć kwoty 2000zł? Nie
    bardzo się też widzę z wielką torbą obiektywów...
    Jeśli do osiagnięcia tych efektów, wystarczył mi poczciwy kompakt a510, czy
    z sx10 - też osiągnę podobne efekty? Dodam, że głównie lubię zdjęcia o
    świcie:
    http://www.dkaminski.yoyo.pl/Oblicza%20Wielkopolski/
    index.html
    , co zresztą doceniono 3 wyróznieniami w konkursie "Oblicza Wielkopolski".

    ROB
    temple(małpa)tlen.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2009-04-07 12:31:20
    Temat: Re: Jaki aparat - pod kątem zdjęć, które robię...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Jeśli do osiagnięcia tych efektów, wystarczył mi poczciwy kompakt
    > a510, czy z sx10 - też osiągnę podobne efekty?

    Mialem kiedys A510 - co to byla za tragedia :)))
    Jesli tym potrafisz robic zdjecia, to kazdym zrobisz ;)

    Potem kupilem Casio EX-P700 i tem mam do dzisiaj i nie
    pozbede sie raczej. Roznica kolosalna pod kazdym wzgledem.
    Jedna z glownych zalet - histogram live z rozbiciem na RGB
    pozwalajacy bazblednie naswietlac zdjecia "od strzalu".

    Poszperaj na allegro - mozna je kupic ponizej 300zl.

    O ile oczywiscie zniesiesz nazwe kalkulatora na aparacie ;)

  • 3. Data: 2009-04-07 12:59:43
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 14:08:47 +0200, Rob napisał(a):

    > bardziej współczesnego :)
    > Poruszam się w klimatach:
    > http://www.dkaminski.yoyo.pl/

    Zdjęć się nie da oglądać przez te namolne, wk... reklamy.
    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2009-04-07 13:02:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Zdjęć się nie da oglądać przez te namolne, wk... reklamy.

    Nie widzialem ani jednej reklamy :)

  • 5. Data: 2009-04-07 13:15:33
    Od: q...@g...com

    > Nie widzialem ani jednej reklamy :)

    ..szczesciarz, ja nie obejrzalem ani jednego.

  • 6. Data: 2009-04-07 15:05:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <2...@a...goo
    glegroups.com>,
    q...@g...com nabazgrał:

    > ..szczesciarz, ja nie obejrzalem ani jednego.

    To nie szczęście, to Firefox :P

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-04-07 18:48:18
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia 7 Apr 2009 15:05:20 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > To nie szczęście, to Firefox :P

    Ja też mam i co?
    pzdr
    Piotr

  • 8. Data: 2009-04-07 18:48:40
    Od: "Rob" <t...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > To nie szczęście, to Firefox :P

    I to jest prawidłowa odpowiedź :)

    Wracając do głównego tematu wątku: chcę wydać na to max 2000zł.
    No i mam dylemat. W tej cenie są i lustrzanki, jak np. Canon 1000d, Nikon
    d60 czy Sony alfa 300...

    ROB
    temple(małpa)tlen.pl
    ----------------------

  • 9. Data: 2009-04-07 19:11:27
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i6jko36wnti4$.dlg@masz.facet.luzik>,
    Piotr nabazgrał:

    > Ja też mam i co?

    I go używaj zgodnie z przeznaczeniem - na dobry początek noscript.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 10. Data: 2009-04-07 19:54:21
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Rob wrote:

    > Wracając do głównego tematu wątku: chcę wydać na to max 2000zł.
    > No i mam dylemat. W tej cenie są i lustrzanki, jak np. Canon 1000d,
    > Nikon d60 czy Sony alfa 300...

    Sam musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz kompakt czy małe amatorskie
    lustro. Za 2 tys. spokojnie kupisz przyzwoitą lustrzankę z możliwościami
    znacznie większymi niż kompakty. Nie daj sobie wmówić, że lustrzanka z
    kitem jest bez sensu. Do wymienionych przez Ciebie luster spokojnie
    możesz dopisać Olki, w tej cenie kupisz zarówno E-4xx jak i E-5xx z
    dwoma dobrymi obiektywami. Używałem przez kilka m-cy E-410 z dual kitem
    - to jest tanie, lekkie, małe, dobre, sprzedałem ale czasem żałuję jak
    mam dylemat - dźwigać większe klamoty lub nie brać aparatu...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)