  • 11. Data: 2011-02-17 13:16:50
    Temat: Re: a ja już nie muszę włączać świateł!
    Od: ptoki <s...@g...com>

    > Sumarycznie sporo zainteresowania było dzięki kartkom na szybach. A tak
    > bajdełej - nie rozumiem, czemu ludzie w Polsce nie podają na tych
    > kartkach ceny? Na zachodzie rzadko kiedy nie ma ceny, a u nas się
    > boją... Ja oczywiście cenę podałem.

    O! i takiej informacji szukalem.
    Kartka na szybie jest fajna bo czasem zadziala regula kupowania pod
    wplywem impulsu. Towar jest tu i teraz. Ale wlasnie brak ceny na
    takiej kartce zabija caly efekt.
    Zeby dzialala cena musi byc.

  • 12. Data: 2011-02-17 13:53:12
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 12:16, ptoki wrote:

    > O! i takiej informacji szukalem.
    > Kartka na szybie jest fajna bo czasem zadziala regula kupowania pod
    > wplywem impulsu. Towar jest tu i teraz. Ale wlasnie brak ceny na

    Przechodzilem wczoraj ulica, zobaczylem taka kartke. Pod wplywem impulsu
    wygrzebalem 15 tysiecy z kieszeni (na szczescie zawsze nosze przy sobie
    drobne) i kupilem.

    Kamil

  • 13. Data: 2011-02-17 14:46:17
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >Pod wplywem impulsu wygrzebalem 15 tysiecy z kieszeni (na szczescie zawsze
    >nosze przy sobie drobne) i kupilem.

    Impulsy bezcenne. Za resztę zaplacisz kart masterkart

  • 14. Data: 2011-02-17 14:46:56
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 13:46, spa wrote:

    > Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Impulsy bezcenne. Za resztę zaplacisz kart masterkart

    Cale szczescie, ze Pan Mietek z klatki 4 mieszkanie 17 ma w domu
    terminal na wypadek impulsywnej sprzedazy samochodu.

    Kamil

  • 15. Data: 2011-02-17 14:54:51
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Cale szczescie, ze Pan Mietek z klatki 4 mieszkanie 17 ma w domu terminal
    > na wypadek impulsywnej sprzedazy samochodu.

    Może Pan Mietek jest trendy i swoim ajfonem czy innym szajsungiem da się
    przelać z konta karty na konto Pana Mietka
    albo zlecić przekaz gotówkowy i listonosz mu przyniesie
    :-)

  • 16. Data: 2011-02-17 14:58:59
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 13:54, spa wrote:

> [...]
    > przelać z konta karty na konto Pana Mietka
    > albo zlecić przekaz gotówkowy i listonosz mu przyniesie

    Moga sie stuknac nawet. Telefonami oczywiscie, ale to tylko w ING. ;)

    Kamil

  • 17. Data: 2011-02-17 15:26:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 04:16:50 -0800 (PST), ptoki wrote:
> [...]
    >Kartka na szybie jest fajna bo czasem zadziala regula kupowania pod
    >wplywem impulsu. Towar jest tu i teraz. Ale wlasnie brak ceny na

    Jak komus naprawde zalezy na tym aucie to zadzwoni i sie dowie.

    A jak mu nie zalezy to niech sierra papa india ...

    J.

  • 18. Data: 2011-02-17 15:30:05
    Temat: Re: a ja już nie muszę włączać owiateł!
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak komus naprawde zalezy na tym aucie to zadzwoni i sie dowie.
    > A jak mu nie zalezy to niech sierra papa india ...

    sierra znany, ale co to za samochody papa i india ?
    :-)
    pomyslales o http://tinyurl.com/6hrpdo ?

  • 19. Data: 2011-02-17 19:47:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 15:26:12 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak komus naprawde zalezy na tym aucie to zadzwoni i sie dowie.

    Jak komuś zależy na sprzedaży, to niech napiszę cenę na kartce. A jak
    nie, to niech "sierra papa india..."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-02-17 20:18:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 19:47:20 +0100, jerzu wrote:
    >On Thu, 17 Feb 2011 15:26:12 +0100, J.F.
    >
    >Jak komuś zależy na sprzedaży, to niech napiszę cenę na kartce. A jak
    >nie, to niech "sierra papa india..."

    No widzisz - i w ten sposob nastepuje wstepna selekcja kontrahentow i
    czy cos w tym zlego ? :-)

    J.