  • 1. Data: 2011-02-16 11:15:36
    Temat: a ja już nie muszę włączać świateł!
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Sprzedałem samochód!
    Nowy właściciel został poinformowany o żółtej naklejce z tyłu i po
    namysle postanowił jej nie odklejać - zobaczymy, czy bedzie tu zaglądał :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-02-16 12:02:49
    Temat: Re: a ja już nie muszę włączać świateł!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d5ba343$1@news.home.net.pl...
    > Sprzedałem samochód!
    > Nowy właściciel został poinformowany o żółtej naklejce z tyłu i po namysle
    > postanowił jej nie odklejać - zobaczymy, czy bedzie tu zaglądał :)

    Się pochwal za ile w końcu opchnąłeś.

  • 3. Data: 2011-02-16 12:59:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 16 Lut, 12:02, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    > wiadomościnews:4d5ba343$1@news.home.net.pl...

    > Się pochwal za ile w końcu opchnąłeś.

    Nie powie ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-02-16 13:09:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 16 Lut, 12:02, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]

    Byłoby to nieładne z jego strony, żeby najpierw spamować grupę ogłoszeniami
    o sprzedaży, a potem zatajać wyniki.

  • 5. Data: 2011-02-16 13:20:19
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-02-16 13:09, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Byłoby to nieładne z jego strony, żeby najpierw spamować grupę
    > ogłoszeniami o sprzedaży, a potem zatajać wyniki.

    Ten samochód był głównym powodem mojej bytności na tej grupie, więc
    wszystko co go dotyczy traktowałem jako związane z grupą. Ale po
    głębszym zastanowieniu faktycznie z innego punktu widzenia mogło być to
    odebrane jako spam, więc wszystkich, którzy poczuli się obrzuceni przeze
    mnie śmieciami - PRZEPRASZAM.
    Co do ceny - początkowo wystawiłem za 7500 z zamiarem zostawienia
    sporego marginesu na stargowanie, ale w drugim rzucie ogłoszenia dałem
    już 6500 i jak się moglem domyślać - te 500zł każdy chciał urwać. No i
    urwał :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 6. Data: 2011-02-16 13:26:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > wszystko co go dotyczy traktowałem jako związane z grupą. Ale po głębszym
    > zastanowieniu faktycznie z innego punktu widzenia mogło być to odebrane

    Jeśli opiszesz doświadczenia ze sprzedaży (co może być ciekawą nauką dla
    innych), to można uznać że załapałeś się w tematyce grupy i nie spamowałeś.
    ;-)

    > Co do ceny - początkowo wystawiłem za 7500 z zamiarem zostawienia sporego
    > marginesu na stargowanie, ale w drugim rzucie ogłoszenia dałem już 6500 i
    > jak się moglem domyślać - te 500zł każdy chciał urwać. No i urwał :)

    Czyli poszedł za 6000?
    A jak się przedstawiała ilość zainteresowanych w obu przypadkach?
    Czy przy 7500 było ich znacząco mniej?

  • 7. Data: 2011-02-16 14:25:11
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-02-16 13:26, Cavallino pisze:

    > Jeśli opiszesz doświadczenia ze sprzedaży (co może być ciekawą nauką dla
    > innych), to można uznać że załapałeś się w tematyce grupy i nie
    > spamowałeś. ;-)

    No paru ciekawych rzeczy można się dowiedzieć, np. że niedawno
    wymieniałem tylny zderzak, że cały przód miałem robiony :)))
    Jeden dzwoniący, na moją sugestię, że mój przebieg jest adekwatny do
    wieku stwierdził, że niekoniecznie, bo on niedawno kupił "6 letniego vw
    transportera z przebiegiem 24 tys km, ale to dlatego bo to od firmy" :D

    > Czyli poszedł za 6000?
    > A jak się przedstawiała ilość zainteresowanych w obu przypadkach?
    > Czy przy 7500 było ich znacząco mniej?

    Trudno powiedzieć, bo w pierwszej transzy ogłoszeniowej miałem z kilka
    telefonów i trzech oglądających, a w drugiej sprzedałem dzień po
    ukazaniu się ogłoszenia pierwszemu oglądającemu. Jakoś tak wyszło -
    powiedziął że idzie do bankomatu po kasę i piszemy umowę. Odwiózł mnie
    tylko do domu, żebym mógł wypakować moje rzeczy z auta.

    Sumarycznie sporo zainteresowania było dzięki kartkom na szybach. A tak
    bajdełej - nie rozumiem, czemu ludzie w Polsce nie podają na tych
    kartkach ceny? Na zachodzie rzadko kiedy nie ma ceny, a u nas się
    boją... Ja oczywiście cenę podałem.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2011-02-16 14:31:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > bajdełej - nie rozumiem, czemu ludzie w Polsce nie podają na tych kartkach
    > ceny? Na zachodzie rzadko kiedy nie ma ceny, a u nas się boją... Ja

    Też tego nie rozumiem, również zawsze podaję.
    A bezcennymi autami zazwyczaj się nigdy nie interesowałem. ;-)

  • 9. Data: 2011-02-17 02:03:55
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 16 Lut, 14:25, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    wrote:

> [...]
    > wieku stwierdził, że niekoniecznie, bo on niedawno kupił "6 letniego vw
    > transportera z przebiegiem 24 tys km, ale to dlatego bo to od firmy" :D

    Ale faktycznie taki przebieg czy tobie 0 się nie nacisnęło? :) Bo ja
    ponad połowę tego przebiegu potrafię zrobić w rok i to jeżdżąc tylko
    po mieście...

  • 10. Data: 2011-02-17 08:18:22
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-02-17 02:03, Grzegorz pisze:

    > Ale faktycznie taki przebieg czy tobie 0 się nie nacisnęło? :) Bo ja
    > ponad połowę tego przebiegu potrafię zrobić w rok i to jeżdżąc tylko
    > po mieście...

    No, tak powiedział... dwadzieścia cztery tysiące! W sumie mogłem mu
    powiedzieć, że mój ma 75 tys :) Tyle jest na wyświetlaczu, bo po 300 tys
    licznik się wyzerował (golf 3 tak ma)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!