  • Data: 2014-06-23 00:38:35
    Temat: Zoom18-200 dla bezlusterkowca
    Od: kazio101 <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Rozważam zakup bezlusterkowca + obiektyw około 18-200 mm. Celuję w Sony
    a6000 z obiektywem SELP-18200 lub SEL-18200 albo podobnym obiektywem
    Tamrona 18-200 z mocowaniem E. Czytałem też pochlebne opinie o Olympusie
    OM-D E-M10. Są do niego obiektywy systemu 4/3 18-200mm.

    Kompletnie zgłupiałem i nie wiem co wybrać. Wiem na pewno że odpowiada
    mi taki zoom bo przez długi czas robiłem zdjęcia kompaktami z takimi
    obiektywami.

    Muszę mieć wizjer, wysoką czułość, niskie szumy, dobre filmy, odchylany
    ekran i przede wszystkim jak najlepszą jakość obrazu. Robię rocznie
    tysiące zdjęć na wycieczkach, krajobrazy, przyroda, zdjęcia nocne,
    niebo, makro.

    Znacie jakiś lepszy obiektyw niż te Sony? Mogę wybrać inny sprzęt w
    podobnej cenie gdyby obiektyw innego standardu był lepszy. Koniecznie
    zoom 7-10 razy. Nie wyobrażam sobie noszenia torby z obiektywami i
    wymiany bo z lewej strony jest ładny krajobraz a z prawej ptak na drzewie.

    Pozdrawiam.