  • Data: 2014-06-24 00:37:44
    Temat: Re: Zoom18-200 dla bezlusterkowca
    Od: kazio101 <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/06/2014 19:02, Piotr Kosewski wrote:
    (...)

    > Obiektywem 18-200 makro (rozumianego jako powiększenie w okolicy 1x)
    > nie zrobisz.
    > Chyba że masz na myśli to, co się kryje pod trybem "makro" w kompaktach,
    > czyli powiększenie w okolicy 0.3x. Coś takiego oferuje naprawdę sporo
    > normalnych obiektywĂłw - nawet bez "macro" w nazwie.
    > Przed zakupem zapoznaj się z ulotką :).

    No wlasnie mam na mysli takie makro z kompaktu. Czyli obiektywem 18-200
    lub np. 14-150 tego nie zrobie?
    A co ma byc w tej ulotce? Minimalna odleglosc ostrzenia? Powiekszenie?

    > Znam duĹźo lepszych obiektywĂłw niĹź te Sony, ale nie do Sony E. Faktem
    > jest, że akurat przy makro ostrzy się ręcznie i Sony a6000 się do tego
    > świetnie nadaje, więc dużo lepszym pomysłem będzie jakiś stary
    > obiektyw
    > specjalistyczny (przejściówki nie są drogie).

    Ja w kompaktach nie ostrzylem recznie. W minionej epoce w Zenicie - tak :)
    Czyli nie liczyc na to ze w zoomie 10x bedzie takie makro jak w
    przyzwoitym kompakcie?