  • 1. Data: 2010-09-21 15:44:17
    Temat: Zobaczcie, swietne zdjecie
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    http://plfoto.com/zdjecie,zdjecie,razem-zdazymy-na-p
    ewno,2174328.html

  • 2. Data: 2010-09-21 16:12:20
    Temat: Re: Zobaczcie, swietne zdjecie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.09.2010 romek76 <r...@o...eu> napisał/a:
    > http://plfoto.com/zdjecie,zdjecie,razem-zdazymy-na-p
    ewno,2174328.html

    Super klimat i temat. Swietne panoramowanie.
    Z technikalii widać fajnie pracę migawki - na tylniej stopie
    gościa.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-09-21 16:37:22
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Super klimat i temat. Swietne panoramowanie.
    > Z technikalii widać fajnie pracę migawki - na tylniej stopie
    > gościa.

    No, fachowa przy okazji ocena:).

  • 4. Data: 2010-09-21 18:20:41
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "romek76" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No, fachowa przy okazji ocena:).

    krotko mowiąc - pozamiatane ;)

  • 5. Data: 2010-09-21 18:41:25
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 17:44, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > http://plfoto.com/zdjecie,zdjecie,razem-zdazymy-na-p
    ewno,2174328.html

    > --

    Owszem, bardzo świeże i dobre. Twoje, czy kogoś reklamujesz?

    JD

  • 6. Data: 2010-09-21 18:56:17
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 21 Sep 2010, JD wrote:

    ewno,2174328.html

    > Owszem, bardzo świeże i dobre. Twoje, czy kogoś reklamujesz?

    Pod zdjęciem jest link do informacji o autorze.

  • 7. Data: 2010-09-21 19:01:18
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 20:56, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    wrote:
    -pewno,2174328.html

    > Pod zdjęciem jest link do informacji o autorze.

    Słabo znam plfoto, a te informacje w zakładce "o mnie" niczego nie
    wykluczają ani nic nie mówią.

    --
    Też się nie podpiszę.

  • 8. Data: 2010-09-21 19:03:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:
    ewno,2174328.html
    > Owszem, bardzo świeże i dobre. Twoje, czy kogoś reklamujesz?

    Ani świeże, ani świetne. Klasyka po prostu wywołująca łał, bo symbolizm2.
    Nie mówię, żeby takich nie robić, mają ładunek emocjonalny i są
    szczególnie ważne dla bohaterów zdjęcia i ludzi z nimi związanych.
    Ale... to może brutalne lecz czuję w tym najpierw okazję do spełnienia
    fotografa, a potem szczerość.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-09-21 19:24:59
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 21 Sep 2010, JD wrote:

    > Słabo znam plfoto, a te informacje w zakładce "o mnie" niczego nie
    > wykluczają ani nic nie mówią.

    Nad zdjęciem jest link do portfolio autora, pod zdjęciem jest link do
    informacji o autorze. Żeby to zauważyć chyba nie trzeba znać serwisu.

    Skoro już dotarłeś do zakładki "o mnie", to widziałeś, że wg informacji
    tam podanych autor(ka) zdjęcia jest kobietą. Jeśli wg. Ciebie to nic nie
    wyklucza ani nic nie mówi to kontynuując ten tok rozumowania romek jest
    kobietą.
    Ewentualnie informacja o płci autora mogłaby być nieprawdziwa, ale akurat
    uwag dotyczących ewentualnej wiarygodności tej informacji nie zgłaszałeś.
    Twój komentarz dotyczy jedynie tego o czym podana informacja traktuje, że
    sobie pozwolę na taki epicki wtręt.

  • 10. Data: 2010-09-21 19:32:13
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 21:03, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    -pewno,2174328.html

    > Ani świeże, ani świetne. Klasyka po prostu wywołująca łał, bo symbolizm2.

    Świeże na grupie (przejrzyj wątki "zdjęcie tygodnia"), nie świetne a
    dobre.

    > Nie mówię, żeby takich nie robić, mają ładunek emocjonalny i są
    > szczególnie ważne dla bohaterów zdjęcia i ludzi z nimi związanych.

    Wygląda na stare (może dobrze podrobione), więc z robieniem takich
    dziś nie ma związku.

    > Ale... to może brutalne lecz czuję w tym najpierw okazję do spełnienia
    > fotografa, a potem szczerość.

    Po co zostało kiedyś zrobione i czy nie spełniło swojej roli nie
    wiemy.

    Czy w ciągu przyszłego miesiąca jesteś w stanie zrobić podobne
    zdjęcie?

    Ja tylko chciałem wiedzieć, czy to Romek76 jest autorem czy ktoś inny.

    JD