  • 1. Data: 2010-09-22 09:59:03
    Temat: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: "Andrzej B." <a...@g...com>

    Śmieszą mnie ludzie, którzy fotografują kompaktami. Żal bierze, jakie foty
    ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby robić takie foty
    jak ja. Patrzcie na moje dzieła. Na pewno nie znajdzie się nikt, kto je skrytykuje:

    http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#
    http://picasaweb.google.com/pekozary/20100519WiezaNa
    ZarskimRatuszu#

    Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

  • 2. Data: 2010-09-22 10:07:00
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    tia....

  • 3. Data: 2010-09-22 10:09:10
    Od: a...@g...com

    > tia....

    Tak? A jakieś konkrety? Moim zdjęciom nie można nic zarzucić :-)

  • 4. Data: 2010-09-22 10:20:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-22 11:59:03 +0200, "Andrzej B."
    <a...@g...com> said:

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Prowokator...

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-09-22 10:20:33
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 22 Wrz, 11:59, "Andrzej B." <a...@g...com>
    wrote:
> [...]
    20100519WiezaNaZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    prowokator ;)

    StaM

  • 6. Data: 2010-09-22 10:21:34
    Od: a...@g...com

    > prowokator ;)

    Pewnie, że prowokuje. Wiem, że nikt nie ośmieli się skrytykować moich zdjęć:-)))

  • 7. Data: 2010-09-22 10:26:02
    Od: ziemo <no@email>

    nie chce mi się klikać, ale podziwiłem ;)

    --
    Ziemo

  • 8. Data: 2010-09-22 10:29:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 12:21:34 +0200, a...@g...com wrote:

    > Pewnie, że prowokuje. Wiem, że nikt nie ośmieli się skrytykować moich zdjęć:-)))

    Przeciez zlozyles samokrytyke.
    (drugie zdanie 7...@n...onet.pl)

    :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2010-09-22 10:40:26
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100519WiezaNa
    ZarskimRatuszu#

    No i pozamiatane.

    ~BitPump

  • 10. Data: 2010-09-22 10:44:37
    Od: a...@g...com

    No i co? A nie mówiłem, że jestem najlepszym fotografem??? Nikt nie odważył się
    wygłosić jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki.