    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zobaczcie, swietne zdjecie
    Date: Tue, 21 Sep 2010 21:24:59 +0200

    On Tue, 21 Sep 2010, JD wrote:

    > Słabo znam plfoto, a te informacje w zakładce "o mnie" niczego nie
    > wykluczają ani nic nie mówią.

    Nad zdjęciem jest link do portfolio autora, pod zdjęciem jest link do
    informacji o autorze. Żeby to zauważyć chyba nie trzeba znać serwisu.

    Skoro już dotarłeś do zakładki "o mnie", to widziałeś, że wg informacji
    tam podanych autor(ka) zdjęcia jest kobietą. Jeśli wg. Ciebie to nic nie
    wyklucza ani nic nie mówi to kontynuując ten tok rozumowania romek jest
    kobietą.
    Ewentualnie informacja o płci autora mogłaby być nieprawdziwa, ale akurat
    uwag dotyczących ewentualnej wiarygodności tej informacji nie zgłaszałeś.
    Twój komentarz dotyczy jedynie tego o czym podana informacja traktuje, że
    sobie pozwolę na taki epicki wtręt.